sâmbătă, 11 iulie 2015

L`oreal Color Riche Latex Effect


Despre lansarea L`oreal Color Riche Latex Effect v-am mai povestit si Aici si cu siguranta v-a placut analizand dupa numarul de vizualizari al articolului.

Latex Effect este fascinant, mi-a placut nuanta inca de la lansare, arata minunat pe unghii si nu necesita o aplicare de profesionist.
Efectul latex sau efectul de luciu intens este de lunga durata si se pastreaza impecabil pana iei decizia sa indepartezi oja cu un dizolvant.

Latex fascinant cu lacurile de unghii Color Riche, este adevarat efectul dureaza, nuanta pe care o am eu 888 Mademoiselle Grey este superba si o poti purta si la birou si la orice tinuta alegi sa porti.

Pensula este plata si faciliteaza aplicarea ojei fara sa ai dexteritatea unui profesionist, v-am mai spus nu sunt tocmai cea mai indemanateca persoana din lume, de aceea am nevoie de produse care sa ma ajute sa devin indemanateca. 
In plus ambalajul este perfect pentru calatorii, se poate strecura leger si in cel mai minuscul portfard.
Arata perfect si pe unghii lungi si pe cele scurte, insa eu as recomanda la aceasta nuanta mai degraba o manichiura cu unghii mai scurte.






Ce parere aveti? Va place nuanta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Powered By Blogger