marți, 15 iulie 2014

Rebela la înălțime cu Jeans Effect by L`oreal


 Manichiura perfecta, de cele mai multe ori este cea creata de profesioniști si cum ei nu sunt in fiecare zi lângă mine, aleg imperfecțiunile perfecte.
Chiar dacă nu reușesc de fiecare data sa imi fac o manichiura perfecta, din diferite motive: lipsa de timp, graba, lumina insuficienta, prea multa cafea băută …nu știu…diverse, apreciez faptul ca L`oreal m-a ajutat cu aceasta oja de catifea sa am o manichiura pe care am adorat-o zile la rând.
Ador Jeansii si i-as purta zilnic in diferite combinații si când am primit oja Jens effect parca totul se potrivea in lumea mea.
Sunt rebela pentru ca imi place sa fiu asa si pentru ca de cele mai multe ori sunt provocata sa fiu asa.
Ei bine L`oreal m-a provocat si am răspuns imediat fără sa mai stau pe gânduri.
Vara aceasta, am ales sa spun nu machiajului convențional si sa trăiesc intens fiecare clipa, nu am lăsat nimic sa imi disturbe bucuria de a face lucruri inedite.

Jeans efect chiar oferea unghiilor un efect de catifea, chiar ma face sa le privesc mereu, sa le admir si imi ofera o energie rebela… si nuanța indigo clasic am reușit sa o asortez la orice.
Mi se pare ca se potrivește si la unghii scurte si la cele mai lungi si la birou si pe munte la înălțime.
Si va garantez ca a rezistat la înălțime!





Viata frumoasa este creata din milioane de greșeli! Asa ca fi rebela, îndrăznește sa greșești si sa îți creezi singura perfecțiunea ta!
Va provoc si pe voi sa fiți rebele in aceasta vara! Răspundeți provocării?

2 comentarii:

  1. Frumoase pozele, se asorteaza cu manichiura dragalasa, nuanta ojei fiind interesanta; am si eu o nuanta un pic asemanatoare, insa o completez cu o oja cu sclipici sa nu ies prea tare in evidenta! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc tare mult, draga mea! O sa ma gândesc si eu sa adaug putin sclipici la oja sa vedem ce o sa iasă!

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger