joi, 17 iulie 2014

L`oreal Glam Bronze de la ProduseCosmetice.ro



Cum sa strălucești in vara aceasta?

Cel mai bun si scurt drum catre un ten radiant este simplu in viziunea mea: o alimentație echilibrata, hidratare suficienta, energie pozitiva si produse de calitate care sa accentueze frumusețea interioara reflectata in exterior.
Dupa îndelungi căutări am descoperit un produs de la L`oreal fantastic ideal pentru a oferi tenului un efect de bronz natural, o strălucire rafinata si un aspect uniform. Il puteți găsi pe site ProduseCosmetice.ro.
Ador aplicarea facila a produsului, este sub forma de spray si o singura pulverizare este suficienta ca tenul sa se transforme din tern in radiant.
Este un produs din categoria machiaj deci  se îndepărtează ușor cu demachiant, am observat ca este destul de rezistent la transfer si asta m-a bucurat pentru ca nu mi-am murdărit hăinuțele.
Are particule fine care ofera tenului un aspect radiant, uniformizează perfect aspectul tenului, se strecoară in orice portfard fără probleme si a fost încântarea mea in ultimele săptămâni.
Am ales varianta pentru blonde pentru ca am tenul de o nuanță mai deschisa si alegerea a fost ideala, nuanța mi-a complimentat tenul si da am strălucit rafinat in aceasta vara.
Razele soarelui se jucau pe tenul meu si m-au ajutat sa captez energia pozitiva a verii! :)


Descrierea oficiala sursa site ProduseCosmetice.ro

  L'oreal Glam Bronze Micro-Fine Bronzing Mist Light - Blonde
* Recomandat pentru tenul asociat parului blond ! 
* Pentru prima data la scara larga, un strat fin de culoare pentru ten care asigura un efect foarte natural; 
* Stratul fin colorat este foarte natural si lumineaza tenul. Dintr-un gest simplu si rapid, tenul este perfect bronzat pentru intreaga zi; 
* 75 ml 


Va recomand sa il testati si veti straluci in aceasta vara!
Disponibil la 75 ml. valabilitate 36 de luni de la prima folosire. Puteti achizitiona pe site ProduseCosmetice.ro

Un comentariu:

  1. Este interesanta ideea de a fi bronzat mereu si sa fie ca un machiaj, seara sa te poti demachia.:) Si pozele pe care le-ai făcut sunt foarte frumoase! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger