duminică, 13 iulie 2014

Coco beauty week


Ma întorc la rubrica pe care am cam omis sa o fac in ultima vreme din lipsa timpului.
Am mereu săptămâni încărcate si de fiecare data din lipsa timpului omit sa fac si fotografii,  însă ma străduiesc sa ma organizez.
Indiferent cât de încărcat ar fi programul vreau sa fac de fiecare data si lucruri pentru suflet, sa citesc sa ma plimb, sa ma rasfat si sa nu uit sa am grija de mine.
Fericirea sta in lucruri mărunte!
Am fost rebela la înălțime :)) cu noua colectie L`oreal, oja imi place tare mult si chiar are un efect de catifea.
Nuanța indigo este superba si da, da va scriu in curând despre ea.


Va spun mereu ca sunt îndrăgostită de țara noastră, si da o iubesc necondiționat si ma minunez de fiecare data de frumusețea ei, indiferent de câte ori merg într-un loc este de fiecare data ca prima data!


Încerc sa imi mențin tonusul ridicat, asa ca vizita la sala este nelipsita si ma binedispune maxim!



Si melodia care mi-a guvernat săptămâna!!!

2 comentarii:

  1. Si mie imi place piesa, cred am mai ascultat-o de maxim 2 ori inainte :D
    Frumusica nuanta aceea de albastru. <3

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger