duminică, 23 martie 2014

Garnier Invisible Black white colors aroma proaspata a unei primaveri


Despre gama Garnier Invisible black white colors v-am scris acum ceva vreme un articol de prezentare.
Acum a venit momentul sa va povestesc in detaliu părerea mea despre aceste doua deodorante.
O aroma proaspătă fresh care armane impregnata in memoria olfactiva si rămâne proaspăta pe parcursul întregii zile.
Ambalajul practic, designul elegant si tineresc, ușor de purtat in trusa de călătorii, in plus da foarte bine in baie pe etajera. :) 
Garderoba mea este formata din haine albe, negre, colorate, am hăinuțe pe care le ador si pe care mi-as dori sa le păstrez cât mai mult timp, de aceea am mare grija sa folosesc produse care nu le vor deteriora. 
Soluția Garnier: un deodorant care sa fie invizibil pe negru, alb si haine colorate printr-o noua generație de formule pe baza de Mineralit, cu o acțiune invizibila totala pe haine.
Pielea rămâne proaspătă in fiecare zi după folosirea deodorantului, hăinuțele rămân impecabile si totul este sub control. :) 



























Va recomand sa testați gama si veți afla ce înseamnă prospețimea, veți sta relaxate si hăinuțele voastre vor rămâne impecabile.

2 comentarii:

Postări populare

Powered By Blogger