duminică, 2 martie 2014

Coco Beauty week


A mai trecut o săptămână si asa cum v-am obișnuit Duminica facem un rezumat.
De ieri am început o noua luna care imi doresc sa fie fantastica!  

Testam din nou... de data aceasta un produs nou  pentru mine dar interesant la prima folosire. Perspiresx promite, eu testez si va povestesc si vouă in curând.

Masca Peeling si luminozitate pentru unghii MavalaFormula produsului ofera o exfoliere eficace, naturala, datorata argilei Diatomaceus, completata de acțiunea calmanta, emolienta si de netezire a alantoninei, a nalbei si a aloei vera. Extractul de lămâie din conținut tonifica, îmbunătățește structura unghiei si ii reda luminozitatea. Conține si o periuță comica pentru unghii. Săptămâna următoare va povestesc mai multe într-un articol complet.
Am terminat o carte extrem de interesanta de la Editura Litera, o carte din care am învățat multe, va povestesc si despre ea in săptămânile următoare si desigur va urma si surpriza pentru voi.
Coltul de frumusețe Garnier de la evenimentul de lansare Olia. Superb! :)
Stejarii Country Club- Bucuresti


Am surprins cerul într-o zi senina, nu m-am putut abține sa nu imortalizez frumusețea... o zi  atât de senina si liniștită.
In așteptarea primăverii...

Gama Rouge  Edition Velvet Bourjois, 8 nuanțe cu textura fluida ce  ofera un finish mat, irezistibil!Rouge Edition Velvet aduce  tot ce ne dorim de la un ruj: rezistent 24 H, super-confort  si culoare intensa.

Imi place tare crema Nivea, am mereu de rezerva, le folosesc des si mirosul m-a cucerit mereu.
 Îmi place ca nu l-au schimbat in timp.

Răsfățul meu Mavala, o oja si tratamente pe care le folosesc des.

Ador noile deodorante Garnier, va povestesc in curând despre ele, mirosul este proaspăt si poate crea dependenta :) eu deja il folosesc fără încetare si imi place maxim. :)

Desigur v-ați obișnuit cu citatele mele motivaționale in aceasta săptămână:  “Fii schimbarea pe care vrei s-o vezi în lume” - Mohandas Gandhi





In timp ce citiți articolul va las si cu o melodie draga mie NAT KING COLE L-O-V-E

Voi cum v-ați petrecut săptămâna?
Va doresc o noua săptămână fantastica!

4 comentarii:

  1. Ca de obicei realizezi pozele superb!! :)
    Eu mi-am petrecut saptamana....jumatate alergand sa-mi rezolv niste chestii legate de viata personala, iar cealalta jumatate un pic relaxandu-ma...am gatit mult :D, si acum la final de saptamana gandindu-ma la saptamana ce vine. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc pentru aprecieri! Sa ai o săptămână minunata, draga mea! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. M-au innebunit pozele astea superbe <3 <3 de fapt m-a binedispus saptamana ta in imagini..atat de colorata :) si chiar am pus deja pe lista sa incerc produsele Mavala,vopsea noua Olia-Garnier dar si noile deo Garnier..sa nu mai zic de cartea " Cum sa arati de milioane" <3 <3 P.S. si eu folosesc cremele Nivea,dar mi se pare ca intra mai greu in piele si nu o pot aplica decat atunci cand ma pun in pat si stiu ca nu mai umblu cu mainile peste tot..dar chiar si asa nu pot renunta la ea pentru ca hidrateaza foarte bine pielea si in plus mirosul parca e de ACASA :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulțumesc tare mult draga Sibel. Pozele sunt făcute cu telefonul, nu ies de fiecare data asa cum mi-as dori dar insist de fiecare data sa va arat realitatea :) nu le editez nu le modific le las de fiecare data asa cum ies. Este in plan un aparat mai profi sau ma rog un telefon care sa facă si mai bine fotografii...dar toate la timpul lor.Da ai dreptate mirosul Nivea este atât de plăcut încât ma face sa ma simt bine de fiecare data. <3 :)

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger