miercuri, 26 martie 2014

BMW xDrive Live Tour 2014


Deși dragostea mea in materie de mașini este cu totul alta, nu am putut sa nu rămân impresionata de invitația la BMW xDrive Live Tour 2014, nu am putut ajunge din cauza unei perioade aglomerate si unui training intensiv la care am participat însă am fost alături de coordonatori si oamenii din spatele brandului cu sufletul si spiritul meu liber a condus virtual una din mașinile BMW.
Chiar si de la distanta am rămas impresionata de prestanța mașinilor in trafic, de eleganta combinata cu spiritul sportiv, siguranța si senzualitate.











BMW X5 M50d
BMW X5 xDrive30d
BMW 320i xDrive
BMW 328i xDrive Touring
BMW 330d xDrive Touring
BMW 335d xDrive Touring
BMW 435d xDrive Coupé
BMW 435i xDrive Coupé
BMW 320d xDrive Gran Turismo
BMW 328i xDrive Gran Turismo
BMW 740d xDrive
BMW 640d xDrive Gran Coupé M Sport Edition
BMW 520d xDrive
BMW 525d xDrive Touring
BMW 428i xDrive Coupé


Performance Park - obiectivul a fost să demonstreze, din punct de vedere dinamic, modul în care se abordează virajele, astfel încât traseul să fie parcurs cât mai dinamic, mai rapid şi mai sigur. Datorită sistemului de tracţiune integrală BMW xDrive se elimină orice caracter subvirator sau supravirator al automobilului.

Peak Activity  - scoate în evidenţă caracterul de off-roader pe care sistemul de tracţiune integrală BMW xDrive îl oferă modelelor - exerciţii de urcare pe rampă şi coborâre în pantă, transfer de cuplu între punţi şi între roţile de pe aceeaşi punte. De asemenea, în caz de aderenţă redusă, sistemul Hill Descent Control permite coborârea unei pante fără să fie necesară acţionarea frânei.

Innovation Lane - permite testarea sistemului de tracţiune integrală BMW xDrive în trafic, dar şi a altor inovaţii tehnologice aflate în echiparea modelelor BMW.

BMW xDrive Home - a cuprins prezentarea statică a noului BMW X5. Modelul se află la cea de-a treia generaţie, a introdus sistemul de tracţiune integrală BMW xDrive (1999) şi a pus bazele segmentului Sports Activity Vehicle pe care îl domină categoric.

Credit foto: BMW România

2 comentarii:

  1. Chiar ramasesem putin mirata ca nu te vazusem in poze.. :) Mi-am data seama apoi ca ai fost aglomerata si nu te-ai putut duce la AMCKART .. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da mi-ar fi placut tare sa ajung, dar nu am reusit deloc. :)

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger