sâmbătă, 8 februarie 2014

Week-end cu aroma de cafea, cu dulceață de lapte cu cafea



Shop Organic mi-a făcut o surpriza neașteptată si m-au provocat sa încerc noua dulceață de lapte cu cafea.
Nu mai este un secret pentru nimeni faptul ca ador cafeaua, știu, multi vor spune bla bla-uir cu sănătatea si diverse, însă nu îmi pasa, ador sa savurez aroma unica a cafelei calde într-o zi friguroasa de iarna.
Susțin un stil de viata sănătos, știți deja si asta si cafeaua, chiar dacă in ultima vreme sunt păreri controversate in preajma ei, face parte din stilul meu de viata. 
Am un ritual deja in pregătirea si savurarea cafelei, nu exagerez niciodată cu cantitatea si respect recomandările...


Shop Organic ne povestește mai multe despre aceasta dulceață extrem de gustoasa:

``Dulceața de lapte cunoaște un real succes in toate tarile latino-americane si in Franța
Este mai putin cunoscuta in Romania, dar, pentru ca este un adevarat deliciu, ne-am propus sa o producem si sa o promovam noi înșine.

Nu a fost tocmai simplu sa găsim cea mai buna metoda de preparare, însă după câteva încercări, am găsit rețeta perfecta pentru a realiza o dulceață de lapte a la carte si, de atunci, concepem tot felul de sortimente.

Lapte de vaca proaspăt, direct de la sursa, zahar ....si multa răbdare sunt ingredientele necesare pentru a obține o dulceață de lapte cu un gust incomparabil de caramel.

Va mai amintiți caramelele cu lapte din copilărie ? Precum acea madeleine a lui Proust, la prima degustare, dulceață de lapte a declanșat un flash-back instantaneu, purtându-ne cu gândul la copilăria noastră.

Dulceața de lapte are o structura uniforma, neteda si cremoasa, care accentuează gustul sau excepțional si este, de asemenea, de apreciat pentru calitățile sale nutritive bogate, in mod natural, in proteine si calciu.

Pentru a satisface toate gusturile, pe lângă rețeta clasica, mai preparam diverse sortimente parfumate:

-    Dulceata de lapte cu vanilie
-    Dulceata de lapte cu nuca
-    Dulceata de lapte de alune
-    Dulceata de lapte cu cafea

Un produs romanesc 100% natural. 

Se poate adăuga ca îndulcitor la cafea dar si in prăjituriclătite, iaurturi sau înghețată

Un adevarat deliciu pentru tine si familia ta!``
                                 
Micul dejun, dulceață de lapte cu cafea fructe si cafea, exact pe gustul meu.


linguriță de dulceață in cafea este suficient pentru a adăuga un plus de aroma cafelei, apoi poți închide ochii si vei simți gustul acela din copilărie al caramelelor cu lapte. 
Chiar este o aroma care mi-a plăcut mult, am fost atât de incantata încât mi-am chemat si prietenele la o cafea si toate au avut aceeași părere,  Dulceața de lapte cu cafea este unica si îți modifica gustul pentru o cafea buna. 
O prietena a încercat un ceai in care a pus doua lingurițe de dulceață si a fost incantata de rezultat, nu pot confirma asta pentru ca nu îmi place ceaiul deloc, dar nu pot decât sa o cred pe cuvânt. :)



Iata si un detaliu cu textura dulceții, este fina, bogata, mătăsoasă, delicata, rafinata.
Este infinit de gustoasa si atenție poate crea dependenta. :))
Are culoarea copilăriei, a caramelelor cu lapte din copilărie si dacă alegeți alte variante dulceața cu lapte simpla sau cu vanilie, alune o puteți savura alături de copii. Aceasta varianta cu cafea este doar pentru adulți.
Voi încerca sa fac si clătite umplute cu dulceață de lapte cu cafea, am primit recomandări ca vor fi savuroase.


Sa ascultam si o melodie perfecta pentru a savura o ceașcă buna de cafea. :)


Ce spuneți, ați fi dispuse sa încercați aceasta dulceață?

6 comentarii:

  1. Mi-ai facut o poftaaaa.... O cana de cafea nu face rau nimanui, ideea e sa nu exageram :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cand vei face clatite cu acesta dulceata, sa te gandesti si la mine!!! Arata incredibil de bine si de asemenea mi-ai facut pofta inca de acum cateva zile de cand ai postat o poza cu minunatia asta de dulceata! Imi place si mie cafeaua, dar beau foarte rar si in cantitati deosebit de mici din cauza sanatatii... De obicei trebuie sa ma satur doar din aroma.... In concluzie...cum nici nu prea am mancat azi....merg la bucatarie si caut un borcanel cu dulceata de capsuni sau visine(stiu catrebuie sa mai fie in debara) si revin.. :D Iti doresc sa ai o zi ..dulce! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Arată tare bine! Să-ţi îndulcească zilele! ♥

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulțumesc, draga mea, ești o dulce! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Deci arata intr-un mare fel, cred ca merita tot. Imi place cum ai facut post-ul si imi place sa ai adaugat si melodia cu cafea la sfarsit. bravo ma faci sa cumpar si eu sigur o sa imi placa.

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger