luni, 24 februarie 2014

Persil Gel detergentul lichid care mi-a schimbat perceptia despre spalat


 Am fost selectata in cadrul campaniei BuzzStore pentru a face parte din grupul de testare Persil gel.
Am fost uimita sa descopăr diferența de spălare intre detergentul praf si cel lichid.
Mirosul este discret, rafinat, parfumat cu o paleta de ingrediente care rămân suav pe haine si emana in timpul purtării un miros de curat si proaspăt.


 Imaginea Persil Gel Iuliana Tudor, recomanda produsul cu încredere.

Mai multe informații puteți găsi pe site-ul Persil:

``Persil Expert Gel

Solutia universala de curatare pentru curatenie perfecta si stralucire chiar si la 20° in varianta gel imbogatita cu enzime speciale pentru indepartarea petelor.

Incepand cu 20°

Noul Persil Expert contine in formula sa enzime pentru indepartarea petelor, pentru o mai buna performanta chiar si la 20°.

Mai bine pentru hainele tale!

Temperaturile scazute nu ataca tesaturile si pastreaza culorile vii pentru mai mult timp. Hainele tale se pastreaza  ca noi!

Consum scazut de energie!

Spaland la temperaturi scazute, faceti economii si in acelasi timp protejati mediul inconjurator.

Activare rapida - spalare rapida!

Noul Persil Expert ofera putere deplina chiar si la 20°. De asemenea, economisesti timp prin utilizarea ciclurilor de spalare scurte


Gel


Persil Expert Gel se dizolvă foarte repede în apă chiar şi la temperaturi scăzute. Formula sa performantă, care protejează culorile şi ţesăturile, actionează imediat asupra petelor dificile, pentru că întreaga putere de spălare a detergentului este activată imediat.
Persil Plus Gel nu lasă urme pe haine pentru că se dizolvă complet în apă, iar datorită solubilităţii sale ridicate, Persil Gel poate fi folosit şi pentru spălarea manuală.
Persil Expert Gel este disponibil în ambalaje atractive şi foarte practice, în următoarele variante: Regular, Color Expert, Color Expert Fresh Pearls by Silan şi Sensitive Expert.





Pachetul a fost foarte generos cu produse si informații pentru mine si pentru prietenii mei.

  • Vouchere  
  • Mostre de Persil Gel
  • Pliante cu descrieri si instrucțiuni
  • Un produs mărime normala Persil gel
  • Un prosopel dragut si parfumat



 Ce promite Persil:

  1.  Eficienta sporita chiar si la temperaturi joase
  2. Dizolvare rapida, acțiune imediata
  3. Fara reziduri pe haine
  4. Ușor de depozitat si transportat
  5. Nu te costa cu nimic mai mult in comparație cu detergentul pudra
Ce am constatat eu:
  1. Realitatea este ca am încercat produsul la spălare cu temperatura joasa, este adevarat ca eficienta a fost aceeași in plus am economisit energie si mirosul hainelor a fost la fel de intens ca si la spălarea la temperaturi mai ridicate.
  2. Realitatea este ca nici nu l-am observat, deci este clar ca dizolvarea a fost una extrem de rapida
  3. Adevarat hainele ies din mașină impecabile, fără nici un fel de urme, parfumate discret si rafinat. Mirosul este unul care imi place foarte mult.
  4. Produsul primit de mine pentru testare chiar a fost extrem de ușor de depozitat si transportat, ușor de folosit datorita mânerului special. Se dozează ușor are un capac de protecție cu care poți doza si turna in spațiul special pentru detergent al mașinii de spălat.
  5. Nu exista diferențe mari de preț intre detergentul pudra si cel lichid.






2 comentarii:

  1. Ma bucur draga mea ca ti-e de folos acest detergent primit in campania de testare! Si eu folosesc de ceva vreme detergent lichid, mai exact din momentul in care m-am confruntat cu pete tot mai dificile, mai ales pe hainele micutei mele. Am zis, hai sa incerc si detergent lichid, plus ca parca nu mai suportam mirosul rufelor spalate cu pudra, mi se parea ca parfumul nu e proaspat, si mai rau, ca hainele capata in numai cateva zile un miros nespecific, care nu imi place...ei bine, problema mirosului am rezolvat-o cu Pesil gel, rufele sunt parfumate magnific inca de cand le scot din masina de spalat, apoi parfumul placut persista cat stau ele la uscat si ulterior pe rafturele, in dulap! Din nefericire, nu am rezolvat problema tuturor petelor; eu spal la 30-40 grade si totusi unele dintre hainutele Oliviei au rams cu pete...care sigur nici nu or sa mai iasa...Nu inteleg unde e problema...doar doar daca as tripla poate cantitatea de detergent...si tot nu sunt sigura de rezultate. Te pup :-*

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea, iti multumesc foarte mult pentru comentariu.

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger