miercuri, 12 februarie 2014

Balsam de buze protector Gerovital Plant



Farmec ne încântă de fiecare data cu produse de calitate, accesibile si la îndemână.
Am testat cu încântare balsamul de buze protector Gerovital Plant si il voi recumpăra cu siguranță.
Miros plăcut, suav nu este deloc puternic.
Textura fina la aplicare , adera ușor pe buze, o formula plăcută care te atrage încă de la prima folosire.
Filtrul UV SPF15 face ca produsul sa protejeze de efectul nociv al radiațiilor solare.
Va recomand sa il aplicați cu generozitate înainte de expunerea la soare, vânt si sa il folosiți indiferent de anotimp.
Conține Vitamina E si Aloe Vera, ingrediente care ajuta la hidratare. Buzele devin moi, catifelate si vor fi protejate.
Ambalajul este amuzant si practic se strecoară ușor in orice poșetă sau buzunar. 


Descriere oficiala site-ul Farmec:

``Fie că eşti pe stradă, la piscină sau pe schiuri, protejează-ţi buzele de soare şi vânt.
Adresabilitate: Prin combinaţia de principii active, balsamul protejează de radiaţiile solare UVA/UVB (FP 15), hidratează în profunzime şi asigură regenerarea celulară.
Mod de utilizare: Aplică cu generozitate înaintea şi în timpul expunerii la soare, ori de câte ori este nevoie.``




Disponibil la 4,2 g, valabilitate 6 luni de la prima folosire, păstrat in condiții optime. Preț estimativ 5,50 Lei.
Sunteți tentate sa il testați?

6 comentarii:

  1. Cu toate ca nu stiam ca au si balsam de buze :D, si cu siguranta ca mai au si produse de care eu nu stiu...ma bucur ca o firma romaneasca are produse variate si la preturi accesibile pt nevoile doamnelor, si de ce nu, si a domnilor. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da chiar bine spui si a domnilor, domnul meu deja îmi folosește balsamul de buze! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Un produs indispensabil, indiferent de sezon. Îl voi căuta! ♥

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar voi avea nevoie de un nou balsam de buze,pentru ca cel pe care il am se termina in curand si nu stiam ce sa imi cumpar ca sa fie si bun si accesibil,mai ales ca cel pe care il am este cumparat din strainatate si nu l-am gasit prin RO.. A picat bine review-ul :* :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Mulțumesc Sibel, ma bucur tare ca ți-a plăcut! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Mihaela, il poți găsi si pe site-ul Farmec si poți face comanda online! :)

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger