vineri, 24 ianuarie 2014

Top produse pentru frumusețea unghiilor folosite in ultima vreme


Iarna acord o atenție mai speciala unghiilor, pentru ca sunt conștientă ca mâinile sunt cartea de vizita a oricărei femei.
In plus cred ca ar trebui sa acordam atenție mâinilor si unghiilor indiferent de anotimp, chiar dacă timpul de cele mai multe ori nu ne permite asta.
Zilnic tastez mult, conduc, fac cumpărături, solicit mâinile la treburile casnice si sunt conștientă de faptul ca mâinile mele si mai ales unghiile iau contact cu multe suprafețe din jurul meu si sunt expuse multor bacterii. De aceea sunt atenta la produsele pe care le folosesc, va voi scrie un articol si despre topul produselor pentru îngrijirea mâinilor dar deocamdată astazi va scriu despre topul produselor pentru frumusețea si îngrijirea unghiilor folosite in ultima vreme.



 1. Artdeco nail massage cream despre care v-am scris un articol complet  
Este o crema deosebita pentru unghii pe care am folosit-o destul de des in ultima vreme si o ador, îmi lasă unghiile parfumate si am observat o îmbunatățire vizibila a unghiilor si cuticulelor. Veți vedea ca nu este consumat foarte mult produs din cutie si asta pentru ca nu ai nevoie de cantitate mare la folosire. Cu o cantitate mica poți masa lejer toate unghiile si cuticulele.



2. L`oreal Paris new complete care, puteți citi un articol complet despre lansarea  unei game de lacuri tratament pentru ca femeile sa poată continua sa experimenteze toate look-urile pe care si le doresc si sa aibă grija de unghiile lor naturale. Nu il folosesc de multa vreme, il aplic zilnic doar de cateva zile dar va pot spune ca il ador.

Primul Serum concentrat de la L’Oreal Paris care combate cele 7 semne ale unghiei deteriorate.
7 PROBLEME, 1 SOLUȚIE PENTRU UNGHIILE TALE:  Anti-rupere, Anti-striații, Anti-fisuri, Întărește, Hidrateaza, Regenerează, Stimulează strălucirea.
L’Oreal Paris a creat un produs de îngrijire care te va ajuta sa obții unghii perfecte într-o săptămână!
O noua formula concentrata cu activi care au rolul de a hrăni, restructura si întări unghiile.
Rezultate incredibile: unghiile cresc mai puternice, capătă suprafața regulata, au un aspect mai sănătos.
Utilizare: aplicați un strat zilnic pe unghia curata, singur sau ca baza sub lacul de unghii pentru a combate cauzele deteriorării unghiei. Uscare rapida. Miracle Repair 7 ajuta unghiile sa isi recapete rezistenta. 
Aplicat in fiecare zi, unghiile vor ajunge intr-o stare perfecta dupa numai 7 zile*.
* Studiu clinic realizat pe 33 de femei bazat pe compararea unghiei tratate cu unghia netratata




3. Phenomen Oil  Jessica, este un produs pe care il folosesc din jurul Crăciunuluiîmi place sistemul,
pipeta este tare simpatica, ador mirosul de migdale care 
rămâne pe unghii si piele.
Pur si simplu fenomenal!                                            
Vindeca si hrănește in profunzime cuticulele uscate, asigura creșterea unghiilor, păstrându-le flexibilitatea. 
Este un excelent hidratant pentru toate zonele uscate si aspre ale corpului precum: genunchii, coatele si tălpile.
Se aplica in fiecare seara câte o picătură pe fiecare unghie si se masează ușor, pentru a realiza o hidratare optima a unghiilor si cuticulelor. Indicat si pentru zona coatelor, genunchilor.




4. Accelerator pentru uscarea rapida a lacului de unghii si pentru strălucire Andale Sparitual, este dotat tot cu o pipeta si ai nevoie doar o picătură pe fiecare unghie. Este un produs vegan Sparitual care respecta mediul si sănătatea noastră.


Andale grăbește timpul de uscare si asigura o strălucire radianta si fresh manichiurii proaspăt realizate. Îmbogățiți cu extract de Morcov si Ulei din tarate de Orez ajuta la întărirea unghiei si la condiționarea cuticulei. Unghiile sunt strălucitoare si protejate.


5.  Deborah Milano Quick Dry Top Coat , v-am mai scris si despre el un articol complet.
Este un produs fantastic, l-am folosit peste orice tip sau marca de oja si s-a comportat ireproșabil, l-am folosit si simplu ca un lac si are un luciu special.
Îmi place ca ofera un luciu fantastic, practic formează ca un fel de pelicula de gel la suprafața unghiei, protejează oja si luciul rămâne mai mult timp pe unghii. In plus ajuta oja sa se usuce mult mai rapid pe unghii, oja nu mai crapă si nu se mai tocește la vârfuri atât de ușor.



6. Pila pentru Unghii Uscate Jessica

Am primit-o si pe ea de Crăciun si de atunci o tot folosesc, este o pila fina special creata pentru unghii uscate si casante, da forma rapid unghiilor nu trebuie sa insiști foarte mult.
Îmi place ca are o dimensiune mai mare si îmi ofera posibilitatea unor mișcări mai ample si nu in ultimul rând ca are un aspect elegant.
Este important sa folosim pila pentru a scurta sau pentru a reda o alta forma unghiilor. Specialiștii spun ca tăierea unghiei este o greșeală frecventa, prin folosirea unui dispozitiv de taiere a unghiei(forfecuță, unghiera), unghia crapă si suferă o trauma. 


Tu ce produse folosești pentru unghii?

5 comentarii:

  1. primul produs, cum spuneam si la review-ul tau de aici http://beauty-by-coco2.blogspot.ro/2013/11/artdeco-nail-massage-cream.html este nou pentru mine, a fost prima oara cand am auzit de la tine de el, util si de asemenea eficient din spusele tale; desigur si restul produselor sunt minunate!
    eu rar folosesc produse pentru tratarea unghiilor sau cuticule, am niste unghii sanatoase din fericire, nu mi se rup, nu mi se crapa...
    ceea ce am folosit a fost un tratament cu vitamine de la Farmec si un baton pentru cuticule, iar in prezent folosesc doar primer :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Crema pentru unghii şi cuticule e un produs mai mult decât tentant. Îmi place tare mult consistenţa ei, dar şi modul în care ai scris despre ea, în urma folosirii ei.
    M-aş bucura să ştiu unde găsim pila pe care o foloseşti. De preferat, un site sau un reper online. Cu mulţumiri! ♥

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Mihaela,

    ma bucur ca te-a atras pila, este chiar foarte buna, o folosesc de la Craciun si este in stare impecabila in plus nu trebuie sa insiști la pilire. O poți găsi la un preț bun pe Link-ul acesta http://www.jessicacosmetics.ro/pile/pila-pentru-unghii-uscate-101/
    Este speciala pentru unghii uscate. :) Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Interesante produse. Eu am o pila electrica pentru ca nu-mi place senzatia pe care o am atunci cand folosesc pila normala pe unghie, ma trec niste fiori ingrozitori :( Tot voiam sa-mi au ceva pentru uscarea mai rapida a ojei si am tot uitat si acum mi-ai amintit :D

    RăspundețiȘtergere
  5. recunosc ca nu folosesc acum nici un produs exclusiv pentru unghii, ma multumesc in general cu cremele pe care le aplic cu generozitate pe maini. Visez in fiecare zi sau cel putin ori de cate ori citesc cate ceva pe blogul tau la crema pentru masaj de la Artdeco. Dar pana voi ajunge intr-un Douglas, incerc sa imi iau tratamentul de la Farmec. Este accesibil ca pret, il gasesc la mine in oras si promite rezultate grozave.

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger