sâmbătă, 25 ianuarie 2014

Sloganul iernii: hidratare intensa!


Pentru a înfrunta iarna cu o piele care sa arate impecabil, ce crezi ca ar putea fi mai puternica si mai eficienta decât... hidratarea?

 
Re-hidratarea, evident, ai ghicit!
O rehidratare BIO, sănătoasă, intensa si eficienta, făcută chiar din interiorul celulelor pana la suprafața pielii.
 
Cum?
Iarna aceasta, ofera-i pielii tale rehidratare intensa cu produsele dermato-cosmetice BIO de la Eau Thermale JONZAC, pe baza de apa termala hidratanta si regeneranta Jonzac, disponibile in Farmaciile BELLADONNA.
 
Si pielea ta iți va mulțumi!


REhydrate de la Eau Thermale JONZAC - produse naturale pentru pielea deshidratata, certificate BIO ECOCERT

Pricipalele semnale de alarma pentru o piele sensibila sunt deshidratarea, disconfortul si lipsa de suplețe.
Diverse creme de îngrijire diminuează pe moment aceste semne, însă nu rezolva problemele de fond: nu restabilesc o hidratare si un confort de durata!
Gama REhydrate de la Eau Thermale JONZAC propune o noua generație de produse de îngrijire - rehidratante, certificate biologic si cu dubla eficienta:
* Eficacite imediata: 

Straturile superioare ale epidermei asimilează cremele si impregnându-se cu apa termala Jonzac.
* Eficienta pe termen lung:Apa termala Jonzac ajuta întărirea barierei naturale a epidermei, pentru un confort si o hidratare de durata si pentru o piele supla si catifelata.
 
 
Gama completa de îngrijire naturala Rehydrate de la Eau Thermale JONZAC este disponibila in Farmaciile BELLADONNA si cuprinde:
 
crema de fata Soin riche réhydratant59 lei
crema de fata Soin léger réhydratant59 lei
crema-contur pentru ochi si buze, Soin contour yeux55 lei
Lapte Demachiant45 lei
crema de curatare Crème lavante surgras, 200 ml45 lei
crema de curatare Crème lavante surgras, 400 ml65 lei
Lapte de corp rehidratant, 200 ml55 lei
Lapte de corp rehidratant, 400ml75 lei
Solutie micelara, 400 ml50 lei
Gel de curatare Rehydrate49 lei
* Preturi valabile in Farmaciile BELLADONNA
 
 
DESPRE APA TERMALA REGENERANTA JONZAC

Bazata pe apa termala JONZAC - o apa milenara regeneranta - formula produselor Eau Thermale JONZAC a fost gândită pentru o îngrijire ultra-performanta a pielii.  
Unica, alcalina, pura, bogat mineralizata in calciu si magneziu, blândă pentru piele,apa termala JONZAC este recunoscuta pentru eficienta ei extraordinara in rehidratarea si regenerarea pielii, acționând direct asupra celulelor si stimulându-le propriul metabolism de regenerare.
Zi de zi, celulele se regenerează si calitatea si aspectul pielii se îmbunătățesc vizibil.
  
Eau Thermale Jonzac®, pe baza de apa termala Jonzac, ofera astfel pielii o îngrijire de noua generație, adaptata diferitelor tipuri de piele si diverselor probleme ale dermei, aducând siguranța maxima si o plăcere a folosirii zilnice.

Pentru o piele care iți va mulțumi! 
 
 
PRINCIPIILE PRODUSELOR EAU THERMALE JONZAC:

► 100% dintre produse sunt pe baza de apa termala Jonzac;
► Produse Cosmetice Ecologice si Biologice certificate prin ECOCERT Greenlife, (conform referintei www.cosmetiques.ecocert.com);
► 100% ingrediente de origine vegetala, fara risc alergic, provenite din culturi agricole biologice ;
► 0% ingrediente nocive organismului;
►100% parfum de origine naturala;
► 0% uleiuri esentiale; 
►100% produse hipoalergenice, care nu produc acnee, comedoame ori iritatii;
►100% dintre produse sunt testate dermatologic.



5 comentarii:

  1. Vor fi pe lista mea de acum incolo. Mi-au atras atentia toate produsele, mai ales acum ca vremea s-a deteriorat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Preturile nu sunt mari ceea ce e bine, dar eu nu am in zona mea o farmacie Belladonna asa ca vor ramane o vreme pe wishlist, macar un produs sa incerc pentru ca m-ai facut curioasa ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. ce bine arata paharul cu produsele in care sunt cristale <3 le vreau asa cum sunt! :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am avut ocazia să încerc vreun produs al acestui brand, dar nu pot să nu recunosc faptul că sunt mai mult decât promiţătoare! ♥

    RăspundețiȘtergere
  5. Am tot citit in ultima vreme despre apa termala Jonzac si produse care contin acest principiu activ si am devenit tot mai curioasa in privinta acestui brand. Recunosc ca pana la acest moment, am folosit doar cosmetice pe baza de apa termala Avene si La Roche Posay, iar pentru fetita am avut creme cu apa termala Uriage. Sunt absolut convinsa de beneficiile apelor termale din Europa, se stie ca si cele din Romania sunt destul de bine cunoscute si apreciate.
    Eu am nevoie de hidratare in tot timpul anului, acesta e sentimentul meu, si de aceea mereu caut produse cosmetice puternic hidratante, pentru un plus de confort. Din nefericire, marile lanturi de farmacii cu produse de ultima ora, oferte, promotii si carduri de fidelitate, gen Belladonna, Sensiblu, nu sunt prezente in orasul meu, asa ca Jonzac nu imi este la indemana acum, logistic vorbind, pentru ca preturile nu sunt atat de inspaimantatoare! Dar as incerca lotiunea micelara (preferatul meu la cap.demachiere) si crema de fata Soin riche réhydratant.

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger