duminică, 19 ianuarie 2014

Săptămâna in imagini


A fost o săptămână sub semnul L`oreal care a lansat cu profesionalism o noua gama pentru îngrijirea parului subțire Fibralogy, o gama care va va uimi cu siguranță, nu le-am încercat încă pe par, dar va pot spune ca ador mirosul si textura produselor. In curând promit mai multe detalii. Puteți citi mai multe despre eveniment Aici.


Cărți noi pentru sufletul meu de la  Editura Litera, am început deja sa lecturez si va povestesc in curând despre ele. Va pregătesc si vouă o surpriza.



 Experții L`oreal muncesc neîncetat pentru a descoperi cele mai inovative, interesante si draguțe produse pentru frumusețea noastrăîngrijirea unghiilor este de acum un rasfat pe care il poți face si acasă. Nail care L`oreal frumusețea începe din vârful unghiilor.


L’Oreal Paris a inceput anul in forta cu o lansare minunata de fond de ten Infallible, textura perfecta, miros divin foarte parfumat, l-am adorat de la prima picătură si va povestesc cât de curând despre el.




Gloss Clarins pe care l-am folosit fără încetare in aceasta săptămână, va voi povesti si despre el într-un articol, mirosul gurmand este cel care il diferențiază de alte produse de pe piață.

 Am folosit pentru prima data un produs Jessica pentru unghii, este Ok, va fi si el vedeta unui articol pe Blog.

Se pare ca am reușit sa fac o pasiune pentru deodorantele Bourjois.

Cea mai recenta carte citita scrisa de Dumitru Angelescu, despre care v-am scris in detaliu Aici, va recomand sa o citiți este tare diferita de alte scrieri de pe piață. Dar pana la urma fiecare carte este diferita si îmi place de fiecare data sa descopăr autori noi.
Cum ați petrecut săptămâna?

10 comentarii:

  1. Ai avut o saptamana superba!:)
    Astept review-ul fondului de ten:D:X

    RăspundețiȘtergere
  2. Da Lore, cât de curând, il tot testez, a fost dragoste la prima picătură dar vreau sa vad cât este de eficient! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow, arara bine fondul de ten!!!! Chiar foarte bine, si glossul. <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Tare bine mai arata gloss-ul Clarins! Abia astept sa-i faci un review.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamne cat imi place glossul Clarins <3 <3..si mie imi plac deodorantele Bourjois,ultimul folosit e fost cel verde,de citrice :) iar The Look Book si Cum sa arati de milioane sunt pe lista deja impreuna cu noua gama de ingrijire a parului de la L'Oreal si cu noile tratamente pentru unghii :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Verdict clar, înțeleg din comentariile voastre, pentru care va mulțumesc; ca rujul lichid Clarins trebuie neapărat prezentat :) Gata ma conformez si încep un articol :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Si mie imi plac mult deodorantele de la Bourjois :D

    RăspundețiȘtergere
  8. :) Chiar sunt Ok in raport calitate pret. :)
    Multumesc pentru comentaiu! :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt foarte curioasa de fondul de ten de la L'oreal, dupa ce il testezi sa-i faci si un review :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Macy, sigur voi scrie despre el, m-a impresionat. Este chiar foarte bun si parfumat :)

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger