luni, 13 ianuarie 2014

Pudra si Fard pentru obraz din portofoliul Deborah




Îmi place mult ideea de a va prezenta produsele Brandurilor si de aceea voi face din asta o permanenta, va voi prezenta produsele din portofoliul Brandurilor pentru ca voi, din intimitatea casei voastre sa va puteți trece in favorite, pe liste, produsele preferate sau produsele pe care doriți sa le testați.
Astăzi va prezint pudrele si fardurile pentru obraz din portofoliul Deborah.


PUDRA LA CIPRIA

Despre pudra La Cipria v-am mai scris un articol complet pe Blog si am trecut-o de multe ori in articolele cu preferatele săptămânii.

Pudră compactă lejeră și mătăsoasă cu acțiune de matifiere şi catifelare pe tot parcursul zilei.
 Are o textură foarte delicată datorită particulelor foarte fine de pudră.



ULTRAFINE POWDER

Având o textură ultra-fină şi mătăsoasă, aceasta pudră compactă conferă o senzaţie de “a doua piele”. Formula sa este îmbogăţită cu Vitamina E şi ulei de Jojoba cu acţiune emolientă şi luptă împotriva semnelor de îmbătrânire.
Este Hipoalergenic şi disponibil în 4 nuanţe.



FOND DE TEN COMPACT NEWSKIN

V-am mai povestit despre el si in articolul pentru fonduri de ten, pentru ca este un produs ușor de folosit cu burețelul umed sau uscat.

O formula noua îmbunătățită , îmbogățită cu oligo-elemente –magneziu, calciu, sodium, antioxidanti –vitamina E , A , C , acizi grasi – OMEGA 3-OMEGA 6 .
Aplicator si  ambalaj nou , îmbunătățite.
Conferă tenului aspect natural, delicat si rezistent pe tot parcursul zilei.
Se poate folosi umed sau uscat.


HI-TECH BLUSH

Un produs de înaltă performanţă, cu o textură ultra-fină care acoperă imperfecţiunile, lăsând pielea catifelată şi foarte nuanţată. 
Este rezistent pe tot parcursul zilei şi lasă pielea fără pete.
Este Hipoalergenic, fără parfum şi are un aplicator retractabil, uşor de folosit.
Disponibil în 5  nuanţe.



NAUTRAL BLUSH

Fard de obraz cu textura catifelata . Asigura un machiaj perfect datorita formulei inovative ce permite aplicarea uniforma. 
Rezultatul : ten cu aspect mat , in nuanțe naturale. Hipoalergenic .




Ce pudra credeți ca vi se potrivește?

3 comentarii:

  1. In cazul pudrei la Cipria as merge pe nuanta 42, ULTRAFINE POWDER-2 fond de ten-1, HI-TECH BLUSH-46, si ultimul..de la 2 la 6 imi lac toate. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai dreptate, draga mea, nu are cum sa nu îți placa toate! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Atatea lucruri imi doresc sa incerc ca Deborah mereu am trecut-o pe wishlist la coada. O pudra cred ca tot as vrea sa incerc :D

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger