duminică, 5 ianuarie 2014

Preferatele saptamanii in imagini


Am trecut într-un nou an, cu gânduri si mai bune, bucurie si o vibrație pozitiva. 

Culoarea anului 2014 - Radiant Orchid

 Procesul de selectare a culorii anului este foarte complex, pentru institutul Pantone.
Pentru a lua o decizi si pentru a adăuga o noua nuanță in paleta de culori, echipe ale institutului Pantone călătoresc prin lume in căutarea culorilor cele mai influente. 
Nici o pista nu este neglijata, sunt luate in considerare toate elementele care pot duce către o decizie corecta: industria de film si divertisment, fotografia, operele de arta, se vizitează muzeele de pe glob, galerii de arta, sunt luate in considerare destinațiile turistice si alte multe surse de influenta socio-economica. Tehnologia, joaca de asemenea un rol important, ca disponibilitate la noi texturi si efecte care afectează culoarea sau evenimentele sportive majore la nivel international.
Culoarea Pantone a anului influențează crearea de produse si deciziile de cumpărare din mai multe industrii, inclusiv moda, design interior, design industrial, stilul de ambalare si grafica. Totul este creat in jurul culorii. Ce spuneți va place alegerea anului?


 O săptămână frumoasa care a trecut repede si frumos, evenimente petrecute in familie, clipe frumoase de neegalat.
Am împlinit Un An in Blogging si îmi doresc sa scriu frumos pentru voi in continuare.
Va mulțumesc, dragii mei cei mai dragi si va doresc numai bine si sa fiți mereu alături de mine!

 Coccolino parfumat, in pachetul jucăuș de sărbători!


Produse pe care le-am folosit mai des in aceasta săptămână, am uitat sa adaug multe însă erau răspândite prin poșetă si prin toaleta de machiaj.




 Lectura de weekend Grefuri dulci Dumitru Angelescu- va povestesc in curând in detaliu despre carte.
O poveste de dragoste moderna, speciala si pe alocuri amuzanta. :)


Cum a fost săptămâna voastră?

5 comentarii:

  1. Saptamana mea a fost dulce, plina cu portocale(pe care le-am mancat-pe toate!!!) si bombonele de pom. Si roz, sa nu uit! :) Pentru ca am purtat roz pe unghii si nu numai(am trecut in noul an cu 2 pahare de sampanie la bord si a fost totul mai roz ca niciodata, am fost fericita si in compania celor dragi, sentimente frumoase m-au cuprins pe tot intregul ajunului si al noului an)... Si acum sa trecem la produsele cosmetice....ce ai tu acolo ma incanta, imi plac toate produsele, dar ce imi face mie cu ochiul este pufosenia de pudra de la MaxFactor siiii...inimioara aceea cu fundita care nu stiu ce este , dar imi place designul mult!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si o saptamana frumoasa!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga mea, îți mulțumesc pentru comentariu :) Chestia cu fundita este o Oglinda de la L`oreal tare draguță, ai dreptate! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Saptamana mea a fost linistita. Si eu l-am primit pe Coccolino dar l-am facut cadou unui nepotel care se bucura de el :D dar parfumul lor e extraordinar. Uitandu-ma la pozele tale nu am putut sa nu vad inimioara de langa acel parfum si sunt curioasa ce e in acea cutiuta in forma de inimioara :D

    RăspundețiȘtergere
  5. :) Este o oglinjoara L`oreal :*
    Te pup Macy!

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger