luni, 6 ianuarie 2014

Planuri 2014, frumusețe si sanatate


Cu toții ne facem planuri la început de an si ne dorim sa le putem realiza.
Sunt planuri care depind de noi si le putem îndeplini prin propriile forte si planuri pe care ni le facem si sunt alți factori care pot duce la soluționarea lor.
In fiecare an îmi achiziționez o agenda si notez acolo la pagina Planning, tot ce îmi doresc sa realizez in anul ce tocmai a început, apoi pe parcursul anului bifez ce am putut realiza si ce nu am reușit, trec in următorul an.
De obicei bifez tot pentru ca nu îmi pun obiective pe care nu le pot atinge, însă mai sunt si lucruri care pe parcurs nu mi se mai par atât de importante sau pentru ca prioritățile se schimba pe parcursul anului.

Anul acesta va provoc pe voi la planuri si pentru ca Blogul meu este unul de Beauty, va provoc sa îmi lăsați un comentariu cu planurile voastre de frumusețe si sănătate pentru acest an.

Cu siguranță aveți planuri realizabile... O aroma noua, un parfum care sa ți se potrivească, un mascara bun, o masca hidratanta pe care sa o iubiți, un tratament facial, o agenda noua si frumoasa, sa slăbiți câteva Kg. ,  sa faceți sport, sa va hidratați mai mult, sa aveți grija de sănătatea voastră, sa va îngrijiți sufletul si sa petreceți mai mult timp in compania persoanelor pozitive si frumoase din viata voastră...
Orice este realizabil si poate fi trecut la planul de frumusețe si sănătate 2014, poate fi scris aici in comentariu mai jos, aveți grija sa nu scrieți comentarii anonime, sa va semnați planurile si sa le urmărim evoluția lor in 2014.

Sunt curioasa sa descopăr planurile voastre!

UPDATE:


  1. 06 Februarie 2014

Am citit rezoluțiile voastre si am decis sa iau atitudine, mi-am dorit sa va îndeplinesc măcar o parte din ele, restul depinde doar de voi.

Lilishor Tzitzishor ai spus in comentariu ca vrei sa slăbești si mulțumesc sponsorului Farmaciile Belladona pentru susținere, ți-am trimis din partea lor un Kit Clarinol special pentru a te ajuta sa îți îndeplinești dorința.
Apoi m-am gândit ca ai nevoie de îndrumare in nutriție si ți-am trimis o carte draga mie scrisa de dr. Mihaela Bilic, o agenda in care sa îți scrii toate planurile pe 2014 si te rog sa revii la sfârșitul anului sa ne spui câte din planurile tale au fost îndeplinite.

Ai primit coletul de la mine si eu am primit de la tine cele mai frumoase gânduri, pentru care îți mulțumesc!

``Cand am scris planurile mele pe 2014 aici la tine nici nu ma gandeam la surpriza care ma astepta. Multumesc mult Beauty by COCO siFarmaciile Belladona ca m-ati ajutat sa-mi indeplinesc ceea ce mi-am propus pe acest an. Am inceput sa fac exercitii, sa iau Clarinol si ceai verde, sa mananc mai putin  si am va te tin la curent despre progresele mele. Multumesc mult inca o data, a fost o super surpriza``


3 comentarii:

  1. Hmmm....eu nu prea am avut timp sa imi fac un plan scris acolo in agenduta, am fost foarte ocupata si agitata cu aceste sarbatori, am avut sarbatoriti in familie si inca mai am... Oh, si am stat la pregatiri mult timp si sincer nu prea am mai avut timp de mine. Asa, oarecum in fuga imi zisesem in gand "anul asta o sa ne mutam la casa cu curte-avem animalute de companie si la apartament este mai greu sa ii intretii-, catelusa n-tra de rasa o sa fac puisori eventual in anul in curs si as cam vrea sa ii pastrez, sunt o iubitoare de animalute din cale-afara si mi-e greu sa ii dau... Apoi mi-am mai zis sa incerc sa fiu sanatoasa-sa nu ma mai imbolnavesc pentru ca sunt o foarte sensibia, pana si o banala raceala pe mine ma tine cam 2 saptamani :(.
    So...planul meu pe 2014 ar fi:
    -sa reusesc sa ma mut la casa
    -sa nu ma imbolnavesc(sa consum multe chestii pentru imunitate)
    -sa descoper produse de cosmetica noi si care se preteaza la tipul meu de ten, piele
    -sa imi vizitez mai des parintii
    -sa mai slabesc nitel :D
    -sa pap mai putine dulciuri
    -sa fiu mai buna decat anul ce a trecut
    -sa fiu mai organizata
    Si lista ar mai putea continua... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. In fiecare an imi faceam planuri si le scriam pe hartie. De-a lungul anilor unele s-au realiza altele nu dar important ca planurile sa fie puse pe hartie. Anul acesta inca nu am apucat sa-mi cumpar agenda dar imi pot pune planurile "pe hartie" aici la tine pe blog :). In primul rand imi doresc sanatate, pentru mine si cei dragi, anul trecut am descoperit cateva probleme de sanatate pe care le am si anul acesta mi-am propus sa ma concentrez pe asta. Sa le pun tot pe liniute ca la Mere verzi ca mi-a placut :)
    Planuri 2014:
    - Sa slabesc mai muuuulte kg. Cu toate ca am incercat o gramada de cure si nu am reusit sa slabesc, anul trecut am aflat de ce: am Dischinezie biliară si am sa incerc sa dau kg jos cu o dieta sanatoasa, mai multa miscare dar si cu produse farmaceutice ajutatoare.
    -Sa imi dedic mai mult din timpul meu familiei.
    -Sa imi ingrijesc tenul cu produse de calitate. Datorita postarilor tale am descoperit anul trecut o multime de produse care mi-au placut.
    -sa imi cumpar parfumul preferat.
    -sa am mai multa grija de mine in general.
    Alte planuri as mai avea eu o gramada ca am imaginatie destul de bogata si cum nu imi place sa ma plictisesc imi vin tot timpul idei marete :).
    Multumim mult pentru idee, am sa te urmaresc cu drag in continuare si iti urez sa iti indeplinesti planurile pentru 2014.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu mi-am facut o gramada de planuri pe anul acesta asa cum imi fac la fiecare inceput de an, dar cred ca nu sunt foarte norocos pentru ca nu am reusit sa-mi indeplinesc tot ceea ce mi-am propus si... planurile s-au reportat in anul urmator.
    Planurile pe 2014 se refera foarte mult la sanatate pe care am neglijat-o cam mult timp:
    -SA RENUNT LA FUMAT. Ultima oara cand am incercat sa renunt la tigari am rezistat doar 3 zile. De data asta am de gand sa apelez la produse ajutatoare in speranta ca o sa reusesc. Stiu ca e nevoie si de multa vointa.
    -Sa scap de bataturile din talpi. Datorita serviciului meu unde stau in picioare foarte mult timp mi-au aparut in talpi bataturi care ma dor foarte rau cand merg. Am incercat diverse creme impotriva bataturilor care nu m-au ajutat. Pana acum forfecuta ma ajuta cat de cat sa le indepartez.
    -Sa scap de tusea enervanta de dimineata. Dar cred ca este tot din cauza tigarilor deci daca o sa ma las de fumat o sa se rezolve si asta.
    Avand in vedere ca ne-am mutat la casa si avem o gradina generoasa mi-am propus sa ma ocup mai mult de agricultura. Am demarat constructia unui mic solar, pentru a-mi face singur rasadurile, pentru ca eu si familia mea sa mancam sanator. Imi voi achizitiona semintele necesare.
    Sper ca anul acesta sa-mi pot indeplini planurile.

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger