joi, 30 ianuarie 2014

Miracle Repair 7 L’Oreal Paris


Frumusețea începe cu unghiile si pentru ca acestea sa fie impecabile, L’Oreal Paris a creat o gama de tratamente miraculoase.
Este un produs pe care il folosesc de ceva vreme, a trecut mai bine de o săptămână si ma declar mulțumită.
Îmi place in primul rând ca nu are un miros puternic si nu ma deranjează deloc din punct de vedere olfactiv.
Are un luciu special si rămâne plăcut pe unghii, pensula este lata si te ajuta mult la aplicare, mi-a plăcut ca nu lasă urme si se întinde perfect.
făcut parte si din topul produselor pentru ingrijirea unghiilor folosite in ultima vreme si asta înseamnă ca am avut grija sa folosesc produse potrivite îngrijirii unghiilor.
Din fericire nu am probleme majore cu îngrijirea unghiilor si de aceea nu va pot spune ca a tratat ce nu era de tratat. :) dar va pot spune ca a susținut frumusețea naturala a unghiilor, a oferit un luciu special care s-a menținut pe unghii. 
In perioada folosirii, unghiile nu mi s-au fisurat si nu mi s-au rupt si au avut o strălucire frumoasa, asta înseamnă ca a îndeplinit o mare parte din beneficiile sale.






Descrierea oficiala o puteți citi si într-un articol complet pe Blog.

``Primul Serum concentrat de la L’Oreal Paris care combate cele 7 semne ale unghiei deteriorate.
7 PROBLEME, 1 SOLUȚIE PENTRU UNGHIILE TALE: 
  1. Anti-rupere
  2. Anti-striații
  3. Anti-fisuri
  4. Întărește
  5. Hidrateaza
  6. Regenerează
  7. Stimulează strălucirea
 TRATAMENT MIRACULOS 7 ACȚIUNI, UNGHII PERFECTE ÎNTR-O SĂPTĂMÂNĂ

BAZA DE ÎNTĂRIREACȚIUNE MULTIPLA
L’Oreal Paris a creat un produs de îngrijire care te va ajuta sa obții unghii perfecte într-o săptămână!
O noua formula concentrata cu activi care au rolul de a hrăni, restructura si întări unghiile.
Rezultate incredibile: unghiile cresc mai puternice, capătă suprafața regulata, au un aspect mai sănătos.
Utilizare: aplicați un strat zilnic pe unghia curata, singur sau ca baza sub lacul de unghii pentru a combate cauzele deteriorării unghiei. Uscare rapida. Miracle Repair 7 ajuta unghiile sa isi recapete rezistenta. 
Aplicat in fiecare zi, unghiile vor ajunge intr-o stare perfecta dupa numai 7 zile*.
* Studiu clinic realizat pe 33 de femei bazat pe compararea unghiei tratate cu unghia netratata.``


Disponibil la 5 ml, valabilitate 24 de luni de la prima folosire, preț recomandat 19,99 lei.

4 comentarii:

  1. da, m-a cucerit! vad ca si pretul este avantajos! il trec pe lista! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi eu mi-l doresc tare mult, iar acum, văzând şi unghiuţele tale, cu atât mai mult! ♥

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie mi-a plăcut, v-am spus nu am probleme majore cu unghiile dar m-a ajutat sa le mențin asa sănătoase. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna,
    Merci pentru review. Unghiile tale arata super. O sa-l cumpar si eu, are un pret super avantajos.

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger