sâmbătă, 18 ianuarie 2014

Fotograf de păsărică...si altele! Dumitru Angelescu


Ma așez comod si citesc, de fiecare data fac asta si îmi place parca sa am un ritual. 
Citesc si îmi place sa descopăr artiști noi pe care nu i-am mai lecturat, îmi place sa ma documentez despre ei si sa intru cu totul in povestea lor.
Dumitru Angelescu pare sa fie un scriitor atipic, căruia nu ii este teama sa folosească un limbaj mai altfel in cărțile sale, este un artist cu o voce clara in scrierile sale si pare sa te atraga cu totul in cartile pe care le-a scris.
 Fotograf de păsărică...si altele! este o carte care te atrage cu siguranță datorita titlului, este o carte scrisa cu un caracter mare ușor de parcurs, nu-i lipsește umorul...si iți intra la suflet lejer dacă ai dispoziție către un umor diferit.


 Boromir Stoichkov este personajul principal al cărții care trece  prin viata iubind femeia... nu una anume ci mai multe, iubind arta fotografica din întâmplare, îndrăgind un prieten drag care nu se încadra tocmai in tiparele frumuseții impuse de societate.
A avut o mare iubire care l-a determinat sa-i fie suficienta si sa uite de restul, însă nu au putut fi împreună in aceasta dimensiune...
Tot universul lui s-a învârtit in jurul aparatului de fotografiat pe care l-a descoperit din întâmplare...dar cum nimic nu este întâmplator in viata, veți descoperi spre finalul cărții ca acesta ia fost trimis in dar...dar nu va spun mai multe si va las si pe voi sa descoperiți o poveste frumoasa, actuala, amuzanta




 ``Nu ştiu unde greşesc de nu reuşesc să devin vestit?
Faimosul Dali umbla pe stradă cu un clopoţel, din care suna, să atragă atenţia asupra sa. Eu am impresia că, şi dacă aş purta la gât o talangă, tot nu s-ar vedea că reprezint un caz patologic de celebritate, cu fişa medicală în regulă.Am mâzgălit o trilogie haioasă: Grefuri dulci, Statuia, Fotograf de păsărică... dacă parcurgi paginile acestor cărţi, viaţa ta se schimbă. Nu te mai îndrepţi spre nord ci spre sud, voi, femeile, vă maturizaţi şi nu vă măritaţi cu tâmpiţi ci cu magnaţi iubitori, iar voi bărbaţii, aflaţi din secretele textelor ce aduc în aşternut siliconatele, botoxatele dar şi fecioarele. Poţi să-ţi doreşti ceva mai mult?Prin urmare, dacă aţi cumpăra cele trei romane, voi deveniţi mai înţelepţi în timp ce eu mi-aş strânge bani de maşină şi de-o garsonieră in centru. Sau de o vilă imensă, pe Coasta de Azur...Ştiu că n-o să faceţi acest lucru! O să vă gândiţi, da ce mă, eu sunt vreun prost (proastă) să-i plătesc ăstuia bronzul scump delicat. Deci, n-o să-mi cumpăraţi cărţile iar eu o să rămân în ţara mea la fel de înglodat în datorii, neînţeles şi anonim. Şi ciclul de rahat al vieţii noastre împreună, continuă! Cu toate astea, vă doresc un secol vesel şi colorat!`` Dumitru Angelescu
Puteti achiziționa cartea de la Editura Vivaldi.


V-ar plăcea sa lecturați aceasta carte?

Un comentariu:

Postări populare

Powered By Blogger