vineri, 3 ianuarie 2014

Artdeco Eyeshadow Duochrome


Încep anul cu un fard pentru pleoape Artdeco  Eyeshadow Duochrome, nuanța 203. Un fard pe care am început sa il folosesc aproape zilnic.
Farduri de pleoape pulbere în culori irizate duocrome Artdeco, inovație, rafinament si practicabilitate.

Fardul Artdeco duochrome își schimba culoarea în funcție de unghiul de lumină și adera perfect pe pleoapa.
De cele mai multe ori il folosesc fără baza speciala de machiaj, pentru ca nu am timp, însă atunci când folosesc si baza, este ideala Artdeco Eye Shadow Base.
Nuanțele sunt sidefate, sunt rafinate si particulele de culoare ofera luminozitate, textura catifelata, moi, miros plăcut, se difuzează rapid, se întind ușor cu pensula, aplicator cu burete sau chiar simplu cu degetul.
Nu curg datorita texturii cremoase, nu se întind si nu își pierd nuanța pe parcursul zilei.
 Fardurile se pot cumpăra individual, asa cum il am eu pe cel din fotografie si ador ca pot combina nuanțele pe care mi le doresc si le pot stoca în cutiuțele magnetice reîncărcabile.
Capacul protector din plastic se îndepărtează si il poți aranja cum dorești in cutiuță.



Produsele Artdeco le puteți achiziționa si testa in lanțul de parfumerii Douglas.

Va plac fardurile sidefate?

7 comentarii:

  1. Ce pot spune este ca trebuie sa incerc si acest fard, iar cand voi ajunge la un Douglas sper doar sa nu uit sa-l cumpar, deoarece e foarte frumoasa culoarea, iar datorita tie m-am indragostit de produsele Artdeco, multumesc :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Macy, ma bucur ca îți plac produsele Artdeco, sunt de calitate si raportul calitate preț este foarte bun.
    In plus asa cum am spus in articol, datorita ambalajului îți poți alege o paleta de farduri asa cum iți dorești. Te pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. Fardurile sidefate sunt printre preferatele mele. Pe cele de la Ardeco nu le-am testat, arata bine, sunt goodies!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Iubesc fardurile sidefate! Dar cu acel sidef special, cu efect iluminator ♥.
    Mi-ar fi plăcut tare mult să ne încânţi şi cu un swach, fie el şi pe mână :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mihaela, data viitoare voi fi mai atenta si voi face si asta! :* Multumesc! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. E foarte frumos fardul din articol. Imi place ca poate fi purtat cu usurinta atat ziua cat si in cadrul unui look de seara. Ajunge si el pe lista: de cautat.

    RăspundețiȘtergere
  7. Da chiar merita sa il cauți, In Douglas, mai ales ca fardurile individuale au preturi accesibile :)

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger