sâmbătă, 4 ianuarie 2014

Aniversez un an, in Blogging alături de voi




A trecut un an  de când pulverizez cuvinte online si parfumez articolele cu pasiunea mea.
De dimineață am început sa recitesc primele articole. Totul a început cu acest articol, un parfum fascinant si un Brand drag mie.
Nu aveți idee ce satisfacție imensa îmi aduce acest blog, nu știți câte bucurii îmi aduce in fiecare zi. 
Pentru mine Blogging-ul a fost o descoperire fascinanta, un hobby pe care il dezvolt serios si cu tot sufletul
Nu ma voi lauda cu cifre, trafic sau Like-uri pentru ca nu este deloc elegant si pana la urma o forma de arta nu o poți cuantifica, este relativa si personala.  Făcând un bilanț va pot spune ca trimit mii de gânduri bune pentru fiecare cititor al blogului meu, va mulțumesc ca îmi sunteți alături, va mulțumesc pentru vizite si comentarii, apreciez fiecare cuvânt, rând, e-mail si părere care vine de la voi.
Nu îmi imaginez o zi in care sa nu ma gândesc la Blogul meu drag, la voi si la oamenii din spatele Brandurilor care ma susțin, la oamenii frumoși care ma citesc si la familia mea uimitoare care îmi sprijină pasiunea, la ce as mai putea posta ca Blogul meu sa crească tot mai frumos, sa aibă conținut din ce in ce mai bun, sa va bucure, sa va inspire, sa va fie util, sa va aducă zâmbete si emoție la fiecare rând.
Platforma mea este simpla si ma bucur ca a putut evolua in timp, scriu despre orice cu pasiune si dedicare, gânduri bune si păreri pozitive.
Scriu doar despre ce îmi place, produsele pe care le folosesc, branduri pe care le ador, am un respect deosebit pentru oamenii din spatele Brandurilor, pentru ca am fost si eu acolo si știu exact cât se lucrează pentru a fi lansat un produs, știu câte studii se fac si pentru cel mai mic detaliu, cât se investește si  aleg sa nu fac articole negative doar pentru ca mie nu mi s-a potrivit ceva. 
Vreau sa păstrez aura pozitiva a Blogului meu de frumusețe si in 2014 si voi fi EU in continuare indiferent de trendurile din Blogging, in moda sau in orice altceva.
Carolina Herrera spunea ``I don't like trends. They tend to make everybody look the same.`` sunt de acord si cred ca putem fi unici doar dacă ne ascultam instinctul si facem ce ne place in viata.

Sunt Chic pentru ca aleg asta :) si sunt pe spațiul meu de relaxare, in care îmi permit sa scriu despre ce doresc in stilul meu. Știu, realizez ca am multe de învățatînsă îmi place sa trăiesc in lumea mea, asa cum îmi aleg sa o fac si sa fac doar lucruri care ma fac fericita. :)

Daca aveți comentarii despre Blog va rog nu ezitați sa îmi spuneți ce va place, ce nu va place la Blogul meu, aspect, conținut, fotografii, articole... aștept asta cu drag si va mulțumesc dacă o faceți.


Va mulțumesc pentru tot, dragii mei!
Va doresc un an parfumat cu aromele unice pe care le adorațiliniștit si plin de lucruri frumoase, alegeți sa trăiți asa cum va place, sa fiți mai buni, mai relaxați si sa încărcați cu energie pozitiva totul in jurul vostru.

Va pup cu drag, 
Coco


19 comentarii:

  1. La multi ani! Sa ai mult succes in continuare cu acest blog minunat! Mi-a placut foarte mult citatul Carolinei Herrera. Acum am o replica la indemana pentru orice moment in care o persoana incepe sa imi impuie capul cu ce ar trebui sa port doar pentru ca este la moda. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Oooo, la cat mai multi ani de blogging, draga mea! :* Sper sa ai parte de un an fructuos si plin de proiecte interesante! <3

    RăspundețiȘtergere
  3. La cat mai multi ani si la fel de multa inspiratie si pe viitor! :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar nu aveam habar ca ai doar un anisor de blogging, aveam impresia ca are mai mult :) Multa inspiratie si la cat mai multe articole frumoase ca si cele de pana acum :)

    RăspundețiȘtergere
  5. la multi, multi ani, sa ne scrii mereu la fel de frumos si la fel de inspiraT!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mie imi place blogul tau, navighez usor si nu mi se pare incarcat cu tot felul de reclame si alte chestii care ma incurca in rasfoirea lui! Multumim ca existi!

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani, eu raman mereu cititoare a blogului tau, imi aduc aminte de primul tau articol si imi place ca ai ramas pe aceeasi linie si tonalitate. Eu deja in mintea mea te asociez cu doua branduri - Montblanc si Yves Saint Laurent - nu stiu de ce, de cate ori vad produse de la aceste marci , ma gandesc la tine :). Sa ai un an frumos, exact asa cum esti tu si sper sa te revad! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani, draga mea! Ma bucur nespus ca te-am cunoscut in 2013 si ca am ajuns atat de repede in inima ta, la fel cum si tu ocupi un loc special pentru mine! De cand te-am citit pentru prima data, ti-am asociat blogul cu o aroma distinsa, cu eleganta si bun gust! Astept sa te citesc cu interes si in 2014 si iti doresc spor in toate, sanatate si toate cele bune! :-*

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi ani si la cat mai multe articole la fel de frumoase:*!

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte frumos scris! Sa ai multi ani frumosi de blogging, sa ai multe satisfactii si bucurii, sa ai multe experiente placute, sa cunosti multe persoane noi si interesante si sa ne bucuri cu multe articole si de acum incolo. La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  11. La multi ani frumosi langa noi! :-* Sa ne incanti si de acum incolo cu multe articolo frumoase! :-*
    pupici :-*

    RăspundețiȘtergere
  12. La multi ani scumpo!! Nu-ti doresc decat un an nou de blogging la fel de frumos dar mai puternic si intr-o continua dezvoltare cu multa inspiratie si pasiune pura!! Noi iti vom ramane alaturi. Te imbratisez cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  13. Îţi doresc din suflet un an frumos şi împlinit! ♥
    Ca sugestie, dacă-mi permiţi, aş spune că un buton de comentarii care să ne permită via mail să-ţi şi vedem răspunsurile (cu logare prin facebook sau disqus), ar fi perfect. Eu, spre exemplu, citesc câteva bloguri şi mi-e greu să reţin dacă pe o anumită pagină am lăsat o întrebare şi tot aştept..., iar în lipsa unui răspuns, rămân doar cu un gol... Îţi mulţumesc, sper că m-am făcut înţeleasă :-)

    RăspundețiȘtergere
  14. Dragele mele,

    va mulțumesc pentru comentarii, sugestii, propuneri si urări. Fara voi nimic nu ar fi atât de frumos! :)
    Va pup, cu drag. :)

    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger