luni, 23 decembrie 2013

Sleek Acid Eyeshadow Palette & Sleek Blush Rose Gold



Am primit un e-mail dragut de la the MakeupShop săptămânile trecute, nici nu mai știu exact când si mi s-a părut interesanta propunerea lor, sunt profesioniști deschiși in comunicarea cu Bloggerii si cumpărătorii, pasionați sa aducă cât mai mult in atenția noastră produsele Sleek Makeup UK.
Dupa ce am răspuns  e-mailului primit, nu a durat mult si am primit spre testare doua produse Sleek Acid Eyeshadow Palette si Sleek Blush Rose Gold, ambalate cu grija într-o cutiuță
Un mesaj frumos, personalizat, însoțea acest pachet. Mesajul tastat cu grija si atenție, am descoperit un limbaj familiar si amuzant.
Pentru mine detaliile contează si apreciez oamenii atenți si amuzanți. Profesionalismul si New Marketing au definiții stufoase si nu vreau sa intru in amanunte, dar va spun ca au reușit rapid prin aceste amanunte, sa îmi capteze atenția si sa le acord respectul meu si susținerea in viitoarele campanii.
Acum sa trecem la lucruri colorate si la partea de creație. 
Am ales sa folosesc machiajul pe care vi-l arat astazi pe o macheta, pentru ca sunt un blogger atipic si nu sunt atât de deschisa sa ma expun in articole. In plus, sunt conștientă ca am multe de învățat in arta machiajului si este un domeniu in care niciodată nu vei înceta sa înveți.


Sleek Acid Eyeshadow Palette I- Divine

De obicei când ma fardez aleg nuanțe mate si machiaj Nude, dar asta se întâmplă pentru ca la birou ma îmbrac mai elegant si nu mi se par potrivite machiajele intense sau sidefate. De sărbători aleg nuanțele sidefate mai pigmentate si aleg machiaje mai elaborate.
Mi-a plăcut paleta Sleek Acid, pentru ca este vesela si are combinație de pigmenți, nuanțe mate si nuanțe sidefate in aceeași paleta. In plus dacă mergi in călătorii mai des sau chiar si in vacante poți avea o singura paleta cu mai multe nuanțe si le poți asorta in funcție de ținută.

AromaMirosul este ușor sesizabil, miroase a produs profesional, nu știu cum sa va explic, însă pigmenții parfumați ma duc cu gândul la spectacole si demonstrații de machiaj.

Textura: Fina, nuanțele sidefate nu curg, sunt cremoase si se întind foarte bine si fără o baza speciala de machiaj. Nuanțele mate se aplica foarte bine pe o baza de machiaj se întind perfect si nuanțează imediat pleoapa.

Ambalajul: Luxos, prețios si subțirel, nu este foarte grea si asta este un plus. 
Daca ești obsedata de farduri ca si mine si vrei sa le ai in stare buna, vei vedea ca ambalajul luxos si negru de la exterior se murdărește ușor de fard, dar la fel de ușor se curata cu un șervețel umed.

Pigment Nuanțe intens pigmentate, este necesara o cantitate mica de produs pentru a realiza un machiaj complet. 
Burețelul din interiorul paletei nu ma încântă foarte tare, pentru ca sunt obișnuită sa folosesc pensula, însă este Ok pentru călătorii când nu îmi iau foarte multe pensule in portfard si nu vreau sa fac un machiaj prea elaborat.


Descriere oficiala pe site-ul  the MakeupShop

Paletele i-Divine de la Sleek conțin fiecare câte 12 farduri de o calitate superioara,  texturi  ultra-pigmentate si culori rezistente . Fiecare paleta din aceasta gama este alcătuită dintr-o combinație de texturi mate, sidefate si perlate,  iar negrul clasic mat este nelipsit si poate fi folosit pe post de eyeliner.  Alege culorile potrivite personalității tale si construiește un machiaj vibrant si durabil. 
Acid – O selecție neașteptată de culori, perfecta pentru artistul din tine! Cu cele 5 farduri sidefate, 5 neon si 2 non-culori vei putea crea look-uri unice nemaipomenite. Nota distinctiva a acestei palete este reprezentata de cele 5 farduri neon care vor vibra chiar si in întuneric.
Disponibila sub forma de paleta compacta 13.2g Valabilitate: 12 luni de la deschiderea produsului.







Sleek Blush Rose Gold


Sleek Blush Rose Gold

Cred ca este un produs care merita achiziționat, este foarte pigmentat, se aplica ușor cu pensula si se difuzează rafinat pe pomeți. 
Datorita texturii cremoase, îmi place tare mult ca nu curge, se aplica rapid si rămâne mult timp pe ten.

Aroma: Miroase frumos si fin, miros care rămâne suav pe piele un timp după aplicare.

Textura: Textura cremoasa, nu curge, rămâne ușor sidefat pe piele si ofera un aspect frumos tenului. Este foarte bun in raport calitate preț pentru ca poți aplica cantitate mica de produs si rezista foarte bine in timp. Se demachiază bine cu orice produs pentru demachiere. 

Ambalajul: Eu l-am primit într-un ambalaj de plastic însă pe site, produsul este la fel de frumos ca paleta Sleek Acid.

Pigment: Intens, cu particule fine care dau un aspect frumos pomeților.L-am aplicat cu pensula si a rămas perfect, a rezistat întreaga zi fără nici un fel de problema.

Descriere oficiala pe site-ul  the MakeupShop

Fard de obraz profesional ultra-pigmentat disponibil in mai multe nuanțe. 
Cu textura mătăsoasă din pigment pur, acest blush se va estompa uniform si îți va sculpta pomeții învelindu-i in cea mai frumoasa lumina, menținându-se intact pana la demachiere. Alege nuanța potrivita tenului tău si bucura-te de culoare la nesfârșit!
Atenție! Aceste farduri de obraz sunt puternic pigmentate, aplicați o cantitate extrem de mica pe pomeți si apoi estompați cu o pensula moale. Eliminați întotdeauna excesul de pe pensula înainte de aplicarea directa pe fata. Greutate: 8g Valabilitate: 24 luni de la deschiderea produsului






Nuanța de negru, este mata, ideala pentru a fi folosita pentru contur, cu o pensula subțire poate fi aplicata ușor pentru a contura ochii, sau pentru a fi folosita ca umbra la coltul exterior al ochiului.


Pentru mine a fost cadoul perfect pentru sărbători, nuanțe intens pigmentate, raport calitate preț foarte bun, produse profesionale nu care ne putem juca si noi amatorii. Este un cadou perfect de sărbători pentru iubitoarele de machiaj si frumusețe, pentru ca este o paleta cu întrebuințări multiple.

Voi de ce credeți ca produsele Sleek MakeUp sunt cadoul perfect pentru sărbători? 

8 comentarii:

  1. Nu e o paleta pe acre as folosi-o prea des, insa blush-ul m-a cucerit, arata superb! <3
    Sa te bucuri de ele!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am evitat paleta din cauza culorilor prea "acide" dar parca vazand-o acum incepe sa-mi placa :D Eu am doua paletute Sleek si pe Oh! So Special o iubesc ca la inceput iar pe The Original o iubesc din cand in cand :)) iar blush-ul arata foarte bine, imi place :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulțumesc Macy :)
    Voi încerca si eu paletele pe care le menționezi tu, m-ai făcut curioasa! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Super paleta, ai fost o norocoasa ca ai primit-o ! Sa te bucuri de ea <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi-am achizitionat o paleta Sleek de pe site-ul makeup-shop de black friday si m-am indragostit inca de la prima vedere. Ambalajul in sine ma incanta de fiecare data cand il ating. Are intr-adevar dezavantajul de a se pata usor de la farduri si am mai observat un lucru usor neplacut: se deschide foarte greu, insa aceste mici neajunsuri dispar ca prin minune in momentul in care privesc fardurile frumoase din ambalaj. Sunt cele mai pigmentate farduri pe care le-am incercat si rezista excelent pe pleoape. Eu am ales o paleta naturala si se potriveste minunat nevoilor mele de zi cu zi, insa m-a impresionat si in putinele ocazii in care am avut nevoie de un look de seara. Produsele primite de tine sunt foarte frumoase, vesele si mi le imaginez ca fiind foarte utile pe timp de vara sau intr-un concediu mai exotic.
    P.S: demonstratia prin desen este foarte originala :). Imi place timiditatea ta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mulțumesc, Elena ești tare draguță! :)

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger