duminică, 29 decembrie 2013

Rufe pufoase si sărbători parfumate de Coccolino


BuzzStore are campanii draguțe de testare, asa ca am intrat si eu in campania Coccolino.
Am primit un pachet jucăuș, care conținea doua tipuri de balsam in colecție limitata pentru sărbători si un ursuleț pufos si parfumat de colecție.
Doua sortimente de parfum si prospețime in ediție speciala de Crăciun.

Felicitare draguță, cu mesaje care m-au bucurat.


Coccolino tiare flower& red fruits si purple orhid& blueberries chiar mi-au parfumat hainele si casa in perioada sărbătorilor.
Combinația minunata de arome in cel mai intens parfum. Mirosul ambelor tipuri de balsam este rafinat si intens.
Textura bogata, 750 ml ajung pentru 30 de spălări.
Balsamul conține micro-capsule de parfum cu eliberare îndelungată!
Știți cât de tare ador parfumurile, deci balsamul pentru haine si casa este foarte important, recunosc este pentru prima data când folosesc Coccolino si m-a cucerit.
Chiar am avut haine mai catifelate si pufoase, parfum bogat si persistent, hainele s-au călcat mai ușor si au împrospătat dressing-ul.
Va recomand sa le testați in magazine, sunt încântătoare.


In plus ursulețul Coccolino a intrat la o sesiune foto, împreună cu draguța mea pufoasa.
Nu-i asa ca sunt draguți împreună?

6 comentarii:

  1. Să te bucuri numai de momente parfumate! ♥

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc Mihaela si eu iți doresc momente frumoase in noul an! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa le folosesti cu drag! Am primit si eu spre testare acest pachet absolut dragalas. Aromele sunt deosebite, insa eu am intotdeauna asteptari mari de la Coccolino deoarece doar de la ei imi cumpar balsamul de rufe. Am testat piata si am decis ca balsamul lor este cel mai bun.

    RăspundețiȘtergere
  4. Da chiar este bun, ma bucur ca îmi confirmi si tu asta! :)

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger