marți, 10 decembrie 2013

Lancome vernis nail polish 201


Pentru săptămânile foarte încărcate, când nu am timp sa schimb oja de câte ori mi-as dori aleg nuanțe naturale care sa nu iasă prea mult in evidenta.
Dupa nuanța ojei va puteți da seama ce fel de săptămână am avut. :)) 
In plus, când am multe întâlniri si momente in care ma schimb des de haine, nu pot purta o nuanță care sa iasă in evidenta si aleg  tonuri calde.
Săptămâna aceasta am ales sa port Lancome vernis nail polish 201.


Are o textura bogata, cu o pensula lata care permite aplicarea rapida si lejera a lacului pe unghii.
Se usucă rapid si rămâne destul de mult timp pe unghii, fără sa sara sau sa se tocească prea mult la vârfuri.
Deși nu prea îmi plac lacurile sidefate, acesta are particule fine de sclipici care il face adorabil de purtat in perioada sărbătorilor.


Lancome Vernis  201 conține o formula inovatoare ce va oferi unghiilor atât un aspect mat cât si un finisaj de înaltă luminozitate si strălucire, ca de cristal! 
Vernis este un lac de unghii cu un potențial ridicat care este gândit astfel încât sa completeze atât starea ta de spirit cât si stilul tău. Un lac de unghii cu personalitate într-o culoare pigmentata.



 Lancome vernis nail polish 201



Disponibila la 10 ml, valabilitate 24 luni de la prima folosire.

Va plac nuanțele naturale pentru unghii?

9 comentarii:

  1. e frumusica oja... dar parca prea transparenta... daca o primesti cadou, da, dar altfel, nu stiu daca o oja atat de scumpa merita banii... cand vreau ceva mai special, cumpar opi... dar mai mult de opi... nu stiu daca as cumpara....

    RăspundețiȘtergere
  2. intr-adevar, este draguta nuanta si da, folosesc destul de des nuante naturale pe unghii, pana acum 1 an sau 2 foloseam numai nuante naturale pe unghii, nu ma aruncam sa folosesc rosu aprins, portocaliu sau..albastru cum mai folosesc acum(dar rar).

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Diana, mulțumesc pentru comentariu. Oja aceasta nu am primit-o cadou ci am cumpărat-o din banii mei din magazin :) îmi plac nuanțele Nude si îmi place sa le folosesc la birou, sau când am întâlniri multe.

    Mere verzi ma bucur ca ești mai îndrăzneață si folosești si nuanțe tari pe unghii si mie îmi plac dar cum spui si tu le folosesc mai rar. :)

    Mulțumesc, fetelor! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Îmi place foarte mult! Eu aş fi optat pentru o aplicare în 2-3 straturi, cred că în felul acesta s-ar fi evidenţiat şi mai mult calităţile ei deosebite :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Da Mihaela, ai dreptate, dacă o aplicam in mai multe straturi era si mai mult evidențiată, însă era seara si târziu :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu imi tai unghiile foarte scurt si nu arata foarte bine cand aplic vreo culoare care sa iasa in evidenta, motiv pentru care aleg aproape intotdeauna nuante Nude. In rarele ocazii cand am purtat culori puternice, planuiam evenimentul cu cateva saptamani inainte astfel incat unghiile mele sa fie putin mai lungi si mai feminine. :) Oja prezentata este superba si are avantajul ca poate fi purtata cu orice tinuta, oricand.

    RăspundețiȘtergere
  7. eu in general folosesc rosu sau baby pink. eu mi-am cumparat un chanel intr-o nuanta asemanatoare si nu mi-a placut... ramanea transparent chiar si dupa 3 straturi... asa ca oje scumpe, nu. pupici.

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger