sâmbătă, 14 decembrie 2013

Cartea săptămânii: Povesti interzise idioților de Dumitru Angelescu


Îmi place sa citesc si ador sa aleg mereu cărți diferite. Chiar dacă  tehnologia a evoluat si exista o mulțime de alte metode de a citi eu ador cărțile, pe care sa le răsfoiesc sa le port după mine si ma știți sunt obsedata de mirosuri, deci la o carte nimic nu se compara cu aroma de hârtie noua, sa o simți proaspătă ca scoasa din cutie.
Începem cu mirosul cărții pe care il ador, parca eram la poarta tipografiei si am primit-o calda si proaspătă.
Nu sunt critic de carte si mi-as permite sa critic creația unui artist, pentru ca in viziunea mea si scrisul este o forma de arta, însă sunt o cititoare pasionata si ador sa va povestesc despre cărțile mele.


 Povesti interzise idioților de Dumitru Angelescu este o carte pe care o puteți achiziționa de la editura Vivaldi, la doar 20 de lei.
Dumitru Angelescu este un scriitor contemporan, creativ si inventiv, scrie frumos, povesti cursive si actuale.
Povesti interzise idioților este prima carte citita din portofoliul lui si îmi place tare mult.
Am învățat multe din cartea aceasta, fiecare povestioara a fost o lecție
Nota de la începutul cărții m-a amuzat:
``... Cine nu are la el umorul, ironia si mai ales inteligenta va fi decepționat de Povesti interzise idioților...`` are dreptate autorul pentru a înțelege si pentru a citi aceasta carte ai nevoie de o nota de umor un strop de ironie si câțiva neuroni întregi :))


M-a impresionat ca a reușit sa îmi transmită emoția poveștilor, ma simțeam acolo o parte din povestioara si parca totul era real, înțelegeam de ce se comporta asa protagoniștii istorioarei si am înțeles esența cuvintelor scrise de autor.
Chiar dacă nu sunt istorii cu un final fericit înțelegi clar, ca acțiunile protagoniștilor nu puteau duce către un final fericit, este exact ca in viata, comportamentul tău te poate purta in viata frumos sau urat, in funcție de acțiunile tale.
La un moment dat îmi doream sa schimb ceva, sa vorbesc cu actorul principal al povestii si sa-i explic ca nu este Ok ce face si ca acțiunile sale nu pot duce către un final fericit. Atât de intens citesc eu cărțile... intru cu totul in poveste si citesc fiecare cuvânt cu emoție.
Par povesti reale, din fiecare înveți lucruri bune si tragi concluzii care te pot schimba.
Folosește uneori cuvinte dure care te trezesc la realitate, a fost o carte care m-a scos putin din lumea mea si m-a făcut sa realizez ca de fapt societatea este dura si nu asa cum o creionez eu in mintea mea.





``Aruncați ceasurile de la mana, pentru ca timpului nu-i place sa fie închis si măsurat`` Dumitru Angelescu Povesti interzise idioților
Nu-i asa ca viata ar fi mai simpla dacă nu am mai închide timpul in ceasuri?

Va recomand sa citiți aceasta carte, merita sa investiți in cărți pe care sa le citiți cu o cafea calda lângă si care sa va rămână in minte mult timp, cărți care sa va amuze si sa va îmbunătățească starea de spirit.

Voi ce cărți ați mai citit in ultima vreme?

6 comentarii:

  1. Eu sunt cu emily de la cupcakes and cashmere momentan... e f frumoasa cartea ei... minunata. In rest, tot de-ale jobului, marketing etc :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc Diana, o voi încerca si eu, dacă spui ca este frumoasa. :) Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. titlul, coperta par interesante../ trebuie sa fie speciala cu asa un nume :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, draga mea, chiar este speciala si interesanta! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. m-ai facut curioasa! Imi amintesc cand ai pus cartea in bagajul tau de weekend..si ai plecat departe!
    Ultima carte pe care am citit-o eu se numeste "Fericirea incepe azi"- o carte despre tineri si realitatea lor, o carte de dragoste, presarata si cu umor, dar si cu suspans si actiune din plin! Scrisa de Jamie McGuire :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Da ai dreptate, îmi place mereu sa am o carte cu mine in deplasări. M-ai făcut curioasa cu cartea ta. O voi citi si eu cu siguranță! Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger