miercuri, 4 decembrie 2013

Artdeco perfect color lipstick no. 22

Nu cred ca mai este un secret pentru nimeni ca îmi plac nuanțele Nude, cât mai naturale, hidratante si usor de aplicat.
Artdeco perfect color lipstick no. 22 este un ruj cu acoperire perfecta
Un ruj hrănitor cu pigmentare ridicată și o textură cremoasă, oferă o acoperire mare si nuanțează frumos buzele, ofera durabilitate și o senzație de piele mătăsoasă
În plus, vitamina E protejează buzele. 
Formula hidratanta, ușor emolienta(lanolina, parafina lichida, vitamina E) si o textura extrem de plăcută, transforma tradiționalul ruj ce colorează uniform buzele într-un produs de o calitate deosebita, creat pentru a corespunde exigentelor legate de înfrumusețareîngrijire(protecție ridicata) si tendințele modei in orice sezon.



Artdeco perfect color lipstick, o gama de 46 nuanțe superbe de la Nude pana la rosu aprins, pentru orice gusturi si orice nuanță de ten.
Se aplica direct pe buze ca atare sau cu ajutorul unei pensule speciale pentru aplicarea rujului.
Îmi place nuanța pentru ca se uniformizează rapid, acoperă perfect, hidrateaza, are o textura fina, cantitate suficienta, ambalaj foarte atrăgător si compact.


Aspect final pe buze mat, cremos si satinat.
Valabilitate 24 de luni de la prima aplicare.
Brand disponibil in lanțul de parfumerii Douglas.

Ce nuanță de ruj ați alege?

5 comentarii:

  1. un singur cuvant ...........SUPERB

    RăspundețiȘtergere
  2. da. da, da, si mie imi plac culorile nude, dar si cele de rosu, nu port mereu rosul, insa imi sta bine cand il port, spun eu, in plus, la unele tinute purtate chiar merge asortat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Indiferent de nuanța purtata este important sa îți vina bine si sa o porți cu încredere. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Il voi cauta cu siguranta in magazin. M-ai convins cel putin sa ii testez compatibilitatea cu buzele mele vesnic uscate. Multumesc, aceste articol imi este extrem de folositor!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mulțumesc si eu Elena, pentru ca ai avut timp sa il parcurgi. Rujul chiar este foarte bun si merita măcar testat. :)

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger