duminică, 24 noiembrie 2013

Trusa completa pentru weekend, preferatele saptamanii


Weekend-ul acesta am avut o ieșire care m-a bucurat mult si chiar dacă nu am putut merge prea bine, am avut câteva probleme de sănătate am făcut totul sa avem un sfârșit de săptămână foarte relaxant.
La sfârșit de săptămână încerc sa nu exagerez cu machiajul si nu pentru ca in timpul săptămânii as face acest lucru, ci pentru ca ținutele sunt altele si machiajul trebuie adaptat si el la ținute si la parfumul pe care îl porți.
Chiar dacă Alien Essence Absolue despre care v-am scris in detaliu într-un articol complet, nu ar fi un parfum de weekend l-am ales pentru ca are un recipient ușor de purtat in portfardul de călătorie, este la 60 de ml, sticluță reincarcabila si este o cantitate rezonabila pentru călătorii. In plus la aeroport nu vei avea nici o problema din cauza cantității de parfum.


Din trusa mea de călătorii din acest weekend nu au lipsit următoarele:
  1. Parfumul, primul pe lista, chiar dacă mai am rezerva mica in poșetă la 30 ml, sa fiu sigura ca sunt Ok am pus in portfard si un parfumel la 60 de ml, sa nu am probleme la aeroport. Am ales sa port Alien Essence Absolue, o esență deosebita creata de Thierry Mugler.
  2. Fon de ten, este esențial pentru ca protejează tenul si are factor de protecție, in plus uniformizează, oferă un aspect plăcut tenului si pentru ca nu am nevoie de un produs complex in weekend am ales un BB Cream. Marionnaud BB Cream despre care v-am scris Aici un articol complet.
  3. Fard pentru obraz îmi place ca tenul sa arate impecabil si cu un blush reușești de fiecare data sa schimbi aspectul tenului. Am ales Clarins  bronzer, ideal pentru ca îl poți folosi si ca bronzer pentru umbre si ca fard pentru obraz, un produs multifuncțional, l-am folosit si pe pleoape in cantitate mica.
  4. Pensula pentru aplicarea fardului, am ales o pensula pentru călătorii de la Artdeco
  5. Gel pentru dus, am ales tot de la Alien, un gel care lasă pielea catifelata si fina, nu mai ai nevoie de crema pentru corp.
  6. Demachiant, desi aveam multe opțiuni am ales un demachiant sub forma de spuma de la Qiriness, v-am scris un articol complet si Aici
  7. Mascara am ales un produs pentru volum de la Clarins, Wonder perfect mascara, oferă volum, curbează si lasă genele separate, nu curge si are un ambalaj compact.
  8. Creion contur pentru ochi Clarins contour khol, textura moale, nu curge, ușor de aplicat
  9. Creion contur pentru buze Clarins 03 Nude, nuanța naturala, textura fina, se întinde rapid si uniform
  10. Balsam colorat si dulce :) pentru buze Clarins colour Quench lip balm, ideal pentru un aspect natural al buzelor, oferă volum si te încântă la fiecare folosire.
  11. Pentru mai multa nuanță Clarins Baume Couleur levres.
  12. Un corector fantastic Clarins Eclat minute Instant light, oferă luminozitate, ambalaj compact ușor de strecurat in poșetă.

Cam asa a arătat trusa mea rapida de weekend, simpla, fără prea multe lucruri dar cu produse dragi pe care le folosesc cu lejeritate si îmi încântă pielea si simțurile de fiecare data.
Si cum niciodată nu plec niciunde fără o carte, am luat cu mine o carte frumoasa pe care o recomand cu drag: Povesti interzise idioților scrisa de Dumitru Angelescu, va scriu in curând un articol complet, abia aștept.
Are un preț rezonabil 20 de lei si o găsiți la editura Vivaldi, puteți comanda online si va spun sincer ca merita, o sa va povestesc si de ce.


Voi ce produse luați cu voi in călătoriile de weekend?

10 comentarii:

  1. Mmm..ce trusa bine dotata! Se vede ca esti fana Clarins, ai mereu in trusa de make-up ceva de la ei, desi stiu ca iti place si YSL. Si mie imi plac produsele Clarins, in acest moment nu am decat un fard de ochi de la ei si un mic ruj - pe care il am de la un concurs organizat de tine :). Eu am fost foarte placut impresionata de mai multe produse de make-up de la Clarins pe care le-am testat in ultima vreme in magazinele Marionnaud, nici nu ma pot hotari ce imi place mai mult de la ei, totusi cred ca ei la capitolul mascara si farduri pastelate stau exceptional. Qiriness este o gama cu totul speciala, am testa acum doua zile o crema super-hidratanta, am avut doua esantioane si este extraordinara!! Cred ca intra pe lista mea pentru anul urmator. Sper ca te simti mai bine si ca aceasta calatorie de week-end ti-a facut bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc, da chiar ma simt mai bine! :) Am stat o perioada lunga in casa, probleme cu un picior :)))
    Peștii au probleme cu picioarele, deja am început sa ma obișnuiesc cu micile mele accidente...
    Sunt multe Branduri care îmi plac si ai dreptate YSL este pe primul loc in preferințe, însă Clarins are si el un loc special in sufletul meu, :) am poate, alte criterii de care țin cont atunci când aleg sa susțin si sa povestesc despre un Brand, îndrăgesc întâi oamenii din spatele Brandului si povestea, istoria...apoi incerc produsele. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ohh, si eu obisnuiesc sa port mai putin machiaj in weekend, dar si in concediile departe de casa. Sunt acele momente cand vreau sa incerc altceva, mai usor, mai relaxant. Nici din trusa mea de calatorii nu lipsesc: parfumul (de obicei imi iau unul care mi-e foarte drag, ca sa ma simt bine cu adevarat); gelul de dus (imi plac mult cele de Bourjois si Anian, dar le prefer pentru calatorie pe primele, ca sunt ambalate mai convenabil); lotiune sau unt de corp (nu plecam fara asa ceva la drum; eu sunt mai nou adepta untului de corp, sotul meu il foloseste si el dupa barbierit!); demachiant (sa zicem Nivea, ca mai am putin in flacon si intentionez sa il termin!); daca nu imi iau fardurile de ochi, atunci macar dermatograful MAC negru si rimelul Yves Rocher. Ah, si sa nu uit, foarte important, o crema de zi (daca nu si una de noapte), hidratanta, eventual cu SPF (momentan am La Roche Posay Hydreane Legere). Nu uit sa pun in trusa mea de calatorii periuta si pasta de dinti, un deodorant, dischete demachiante si ce am nevoie pentru igiena intima. Multa sanatate d

    RăspundețiȘtergere
  4. Am avut si eu un fard de pleoape Clarins si un demachiant pentru ochi.Mi-au placut ambele,dar demachiantul chiar e super bun.Nu irita si nu te ustura ochii de la el.Cam asa arata si trusa mea de calatorii,am tot ce-mi trebuie la mine si chiar mai mult.Prefer sa iau mai multe si sa nu le folosesc,decat sa-mi trebuiasca ceva si sa nu am la mine.Multa sanatate iti doresc! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. mi-a apasat pitica pe taste :)) Multa sanatate, ma bucur ca te simti mai bine! Duminica relaxanta si o saptamana asa cum iti doresti, Coco!

    RăspundețiȘtergere
  6. Neata!! Bine, e neata la ora 15:25 ca acum m-am trezit eu...m-a trezit de fapt o durere specifica noua, femeilor in fiecare luna si ma simt atat de rau...insa mi-am luat pastile si sper sa imi mai treaca. Imi pare rau ca ai avut probleme cu piciorusul, fii si tu mai atenta sau trateaza-te din timp..(nu stiu e u exact ce problema ai, dar sanatatea trebuie sa fie pe primul loc, este unul dintre pretioasele lucruri de care trebuie sa avem grija). In ceea ce privesc produsele, ce ai tu acolo ma face sa imi doresc...cam totul :D, cel mai mult si mai mult m-a atras corectorul 'fantastic' Clarins Eclat minute Instant light..oooo <3 . Eu imi iau putine produse cand plec de acasa, ceva gen: fond de ten, ruj, pudra, creion dermatograf, lotiune de curatire, si cam atat.. :D

    RăspundețiȘtergere
  7. aa... am uitat sa pun ca mai am si parfum, si deodorant de subbrat :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte multe produse pentru un weekend. :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu am prostul obicei sa imi pregatesc un bagaj de tipul: "pentru orice eventualitate". Astfel bagajul meu este mereu de 2 ori mai greu decat ar trebui sa fie si mai mult il tarasc pe sfarsit de drum, cand oboseala isi spune cuvantul. Daca plec in vizita la parinti nu obisnuiesc sa iau parfumul dupa mine, partial din cauza ca mi s-a spart odata o sticluta pe drum si deoarece ii mostenesc gusturile mamei, parfumurile ei devin si ale mele. La fel pot sa procedez si cu lotiunea de corp si gelul de dus, majoritatea oricum sunt alese de mine. Doar cu familia pot sa imi permit astfel de lucruri, in rest, repet "pentru orice eventualitate" :).
    In ceea ce priveste produsele de ingrijire a tenului si cosmeticele, majoritatea lucrurilor din dulapul de acasa se regasesc in bagajul meu, indiferent de durata calatoriei sau de scopul ei. Intotdeauna trebuie sa am produsele de curatare, hidratare si apoi camuflare, desi istoria mi-a demonstrat de atatea ori ca doar primele doua tipuri de produse sunt cele folosite cu adevarat si restul sunt "pentru orice eventualitate".
    Produsele tale din trusa pentru weekend sunt superbe. Sa le folosesti mereu cu placere si multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc Elena, esti draguta! :)

    Nu am scris nimic de produsele pentru curatare de ex: sapun, pasta de dinti periute, servetele umede, pentru ca sunt niste lucruri banale care nu lipsesc din poseta nimanui in micile vacante. :) Poate voi face odata si un articol despre asta. :)

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger