vineri, 22 noiembrie 2013

Parfumul unic al unui Beauty Blogger

                                                    Coco Beauty Blogger

Nu as fi un adevarat Beauty Blogger fără un strop de parfum.

Iarna port arome mai puternice, însă nu exagerez niciodată cu pulverizarea lor pe piele.
Despre secretul aplicării parfumurilor, v-am mai scris si v-am povestit cât este de importanta moderația.
Ador parfumurile, nu este un secret pentru nici un cunoscut al meu, îmi place sa le port si nu ies din casa fără sa adaug putina aroma din sticluțele mele fermecate peste aroma mea naturala.
Sunt mereu la curent cu noutățile si îmi place sa știu ce lansări mai pregătesc creatorii.
Asa cum sunt Fashion Blogger-ii dependenți de haine asa sunt si eu cu aromele mele, spun aromele mele  pentru ca fiecare parfum devine unic atunci când este pulverizat pe piele.
Un parfum in serie devine un parfum personalizat atunci când ai ales sa îl pulverizezi pe pielea ta.
Corpul uman este plin de mistere, fiecare parte a corpului tău este un miracol şi poate face lucruri nebănuite cum ar fi ca emana un miros natural.
Fiecare persoană are un miros unic, excepție fac gemenii identici care au același miros. Deci dacă corpul tău emana un miros unic mie îmi place sa spun ca ingredientele mirosului tău intra in compoziția parfumului, creat de marii parfumieri sub eticheta faimoaselor Branduri.
Daca parfumul este alcătuit dintr-o piramida olfactiva cu trei scări top, heart Base, eu cred ca atunci când devine parfumul tău se mai adaugă o scara olfactiva si acestea sunt ingredientele emanate de corpul tău.
Daca vrei ca parfumul tău sa rămână un parfum de linie, pulverizează-l pe haine! Nu este deloc elegant sa pulverizezi parfumul din abundenta pe haine, ci din contra, este lipsa de respect fata de oamenii cu care interacționezi sa simtă de la distanta parfumul pe care îl porți.
Parfumul trebuie sa îți îmbrace si sa îți complimenteze pielea, sa se plieze personalității tale si sa se potrivească stilului tău de vestimentație.
Chiar dacă alegi sa porți arome intense, ziua sau vara nu exagera cu pulverizarea lor pe piele.
Misterul este mult mai intrigant decât goliciunea si dezvăluirea a tot ceea ce reprezinți de la prima întâlnire.
Este atât de multa munca in crearea si lansarea pe piață a unui parfum încât, cred ca este o recunoaștere a muncii unei echipe de creatori si oferi un omagiu lor atunci când porți parfumul cu rafinament.
Cred ca am mai spus de multe ori, parfumul este o extensie a personalității tale, asa ca alege cu sufletul aroma pe care dorești sa o porți.
Chiar dacă nu ești fidela unui singur parfum, nici nu recomand acest lucru, este important sa alegi o aroma care se așează bine pe pielea ta, poarta ce îți place dar cu măsură.
Nu purta un parfum doar pentru ca este la moda sau pentru ca este noutate, ci poarta-l pentru ca te simți bine cu el si pentru ca rămâne in memoria ta olfactiva.

Pulverizează cu grija si moderație si vei fi o diva misterioasa!

Nu lăsa in urma ta o dara de parfum si nu lăsa oamenii sa te recunoască după aroma pe care o porți ci lasă in urma ta aroma personalității tale.
Daca vrei ca aroma sa se păstreze mai mult, peste zi fără sa rămână pe piele si seara după dus sa poți schimba parfumul cu unul de seara, atunci poarta coliere ceramice pe care poți pulveriza parfum si in acest mod ești parfumata discret.


Poarta ce simți ca trebuie sa porți , instinctul tău olfactiv nu te va înșela niciodată.
Cercetătorii spun ca: Mirosul este capacitatea de a recepționa și interpreta cu ajutorul receptorilor chimici sau cu ajutorul receptorilor olfactivi care în cea mai mare parte se găsesc în nas.Este considerat de unii în mod fals că mirosul ar fi mai puțin important că și văzul, auzul sau simțul tactil. S-a demonstrat că mirosul este de 10.000 de ori mai sensibil decât gustul.Un om poate deosebi și reține în memorie ca. o mie de mirosuri diferite. Omul percepe prin intermediul mirosului senzații transmise pe traiectul nervilor lobilor olfactivi din creier, unde se stabilește de exemplu gradul de simpatie nutrit pentru persoana din apropiere. 

Deci ceea ce declara marile Branduri, ca ei nu comercializează doar parfumuri ci senzații si amintiri , poate fi adevarat. Parfumul crează amintiri si rămâne mult timp in memoria olfactiva, trezește senzațiicrează povesti si face parte din viata ta.
Marii parfumieri(marile nasuri) își educa mirosul, ei bine, da si mirosul poate fi educat.

Astăzi sunt un Beauty Blogger consumator de parfumuri unice, ieri am fost un aspirant in blogging  client fidel al aromelor unice, maine voi fi in continuare un Blogger  pasionat care va scrie despre aromele sale unice. Va povestesc din experiența mea olfactiva, despre aromele pe care le ador si le port, despre esențele care mi se potrivesc si care îmi construiesc piramida mea olfactiva.
Lasa-ți simțurile libere sa zboare către parfumerii, ignora sfaturile si cauta aroma care este creata pentru tine, parfumurile te așteaptă liniștite pe rafturi nerăbdătoare sa afle alegerea ta.
Ai încredere in tine si îți vei găsi fără îndoială aroma care îți va îmbrăca pielea si care va deveni unica imediat ce va fi pulverizata in porii pielii tale.
Închide ochii si imaginează-ți ca marii parfumieri ai lumii au creat parfumul doar pentru tine.
Eu asta fac de fiecare data si iată cum am ajuns un Beauty Blogger cu simțul mirosului educat si cu un parfum unic al meu care acum, indiferent de Brand, face parte din colecția mea.


Ce fel de parfumuri va plac ?

6 comentarii:

  1. cele dulci si ce cele care contin mosc, de genul celor barbatesti :D d&g light blueeee <3

    RăspundețiȘtergere
  2. ooo Light Blue are o poveste speciala, proaspăt, cald si fin! :* Inconfundabil...

    RăspundețiȘtergere
  3. eu nu am unul preferat...ma plictisesc repede si incerc arome noi, ca si oele, cosmeticele, s.a.m.d... :)

    RăspundețiȘtergere
  4. am avut un singur parfum preferat cel de la D&G...rosu,de atunci le-am tot schimbat!!!imi plac mult cele barbatesti ,dar nu sa le port eu,ci sa le simt mirosul :) am impresia ca isi tin si mai mult mirosul,fata de cele pt femei!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu stiam ca gemenii identici au acelasi miros :).
    Eu am facut o usoara pasiune pentru parfumurile celor de la Yves Rocher, desi pe toate le-am primit cadou in urma mai multor comenzi. Am 4 momentan si nu ma pot hotara care este preferatul meu insa cel mai recent, Tendre Jasmin, imi completeaza orice tinuta. Cel mai mult imi place sa folosesc parfumul cu cateva minute inainte sa ies pe usa pentru ca in momentele urmatoare imi pun fularul la gat si intotdeauna este placut cand ajung la destinatie si imi scot fularul si simt parfumul. Nu mai mentionez faptul ca zilele urmatoare fularul inca miroase frumos.
    Cand l-am cunoscut pe prietenul meu, el folosea un pafum de la Zara si imi placea la nebunie mirosul sau. Ca sa il pot avea cu mine mereu a parfumat o batista verde din catifea si din momentul acela, cateva luni de zile, am tinut acea batista sub perna si, cand imi era dor de el, inchideam ochii, miroseam batista si viata era mai frumoasa. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu sunt obsedata de parfumuri si ca sa fac o gluma, cred ca si la 80 de ani eu inca voi mai cauta parfumul meu...inca nu am unul anume. Coco, eu am in colectie cam 30 de parfumuri, le-am pierdut numarul, sunt cumparate pe parcursul a mai mult de 10 ani , pe unele le-am mai si facut cadou celor apropiati, cand consumam o parte si ma plictiseam de restul. Momentan sunt in faza Guerlain...fac abuz de Eau de Shalimar , Samsara etc....dar am si momente cand vreau altceva, gen Pleasures de la Estee Lauder sau Cinema de la YSL.

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger