vineri, 8 noiembrie 2013

Interviu in Oglinda Jules si Sarah


Doua Bloguri aparent diferite, unul orientat mai mult către moda si Beauty altul către Beauty, doua doamne care îmbină frumusețea cu moda si in afara mediului virtual.
Interviuri in reviste, evenimente, blogging, e-mailuri, viata in afara mediului online, o prietenie sincera, nu știu cum au timp pentru toate dar iată acum am ocazia sa aflu mai multe despre ele.

Sushine Sarah răsare online scris cu pasiune de Sarah Vladareanu
Beauty by Jules frumusețea interpretata de Iuliana Manea

Eram convinsa ca, dacă v-as ruga sa vorbiți voi despre voi cu siguranță nu o veți face, asa ca m-am gândit la acest interviu in oglinda.

  1. Sarah povestește-ne putin despre Jules, de ce crezi tu ca este un Blogger de Beauty care iese din mulțime?
Sarah: Pentru ca e înnebunită după informații! Poate chiar disperata, ținând cont ca in Romania totul se mișcă lent, inclusiv detaliile despre un nou produs, o noua campanie sau un nou brand. 
Iese din mulțime prin simplul fapt ca-si da interesul când vine vorba de cititorii ei.

Iuliana te rog sa ne spui câteva vorbe despre Sarah, de ce crezi ca este un bun PR si fashion&Beauty Blogger?
Iuliana: Pentru ca ii pasa, in principiu. Pune pasiune in tot ceea ce face, se implica, e up-to-date, ii place sa cunoască oameni, sa interacționeze cu ei. 
Pentru ca ii place sa descopere si e mereu printre primele care afla lucruri, fie ca e vorba de o colecție noua, de o colaborare noua intre celebrități si branduri. 
Nici eu nu știu cum reușește, de-asta ma bazez pe ea sa ma tina informata in anumite cazuri.

  1. Scrieți despre Branduri diferite si elitiste, mass market si de lux. Cum le-ați descoperit? Le știați de multa vreme sau le-ați descoperit pe parcurs datorita Blogging-ului?
Sarah: Nu știu dacă ar fi corect sa spun ca am descoperit produse datorita blogging-ului, ci mai degrabă datorita interesului fata de tot ce e nou. Îmi place sa descopăr mereu lucruri noi si sa vad dacă ma vor surprinde, iar in același timp sa le prezint si cititorilor mei noutățile. Cine știe  poate ce mie nu mi se potrivește, cuiva o sa-i placa la nebunie si-mi va mulțumi ca am scris despre asta.

Iuliana: Sunt noile produse pe care poate le descopăr mai repede datorita blogului, beneficiez de informații de presa, însă cosmeticele le-am descoperit încă de la 15-16 ani si m-a interesat domeniul. Produsele high-end si de lux le-am descoperit inițial datorita părinților – tata ii cumpăra mereu mamei produse scumpe, apoi chiar am avut ocazia sa lucrez cu ele. 
Pe mine ma interesează si tradiția si istoria unui brand, îmi place imaginea de ansamblu si am fost asa cam dintotdeauna. Ador poveștile bune.
  1. De când mi-am lansat Blogul am descoperit o latura răutăcioasă a unor cunoscuți si chiar una ușor profitoare, sunt multi Bloggeri disperați după colaborări, comunicate, evenimente si produse gratuite, lucru care ma dezgusta. Cum reușiți sa va detașați de comunitate si care sunt măsurile pe care le luați pentru a schimba putin imaginea Blogging-ului?
Sarah: Se pare ca multa lume a început sa observe acest lucru, de la cititori pana la marile brand-uri. Nu pot schimba imaginea tuturor bloggeri-lor, dar pot avea grija de a mea prin rezultate si un raport cu statistici in urma unei colaborări sau a unei campanii, prin engagement-ul cititorilor si prin faptul ca scriu in general pro bono. Daca îmi place un anumit produs, mi-l voi cumpăra si voi scrie imediat despre el, nu voi aștepta pana o sa mi-l trimită agenția sau brand-ul de care aparține.

Iuliana: Asta e un subiect in care nu as intra, pentru ca eu consider ca fiecare face absolut ceea ce-si dorește in colțișorul sau de internet. Sa vrei sa-ți clădești o comunitate nu e deloc un lucru rău,  însă contează si cum o clădești, din punctual meu de vedere. 
Pentru mine cititorii mei contează cel mai tare, sa aibă informații utile si cât mai detaliate, sa poată face alegeri corecte. Nu încerc sa ma detașez de comunitatea bloggeri-lor  îmi place sa socializez. Încerc doar sa nu judec pe nimeni, sa-mi vad de comunitatea mea si de ceea ce îmi doresc eu sa fac. Nu știu dacă fac ceva pentru imaginea mea, nu-mi place sa creez impresii greșite despre mine. Singura diferență dintre mine online si offline este ca in online sunt mai ordonata, in offline sunt mai zgomotoasa.

  1. Eleganta in Blogging. Ce nu ați face niciodată in mediul virtual si despre ce nu ați scrie niciodată?
Sarah: Eu personal nu as scrie niciodată pe blog despre viata mea personala si intima, despre iubitul meu si in nici un caz nu voi posta vreodată articole răutăcioase la adresa cuiva. Sunt o persoana destul de directa si când ma deranjează ceva, prefer sa i-o spun omului in fata. Nu cititorilor mei, deoarece ei nu au nevoie de scandal si cred ca au si ei problemele lor. Eu mi-am deschis blogul in idea de a face lumea zilnic sa zâmbească.

Iuliana: Nu as scrie despre frustrările mele. Am mai avut scăpări  pentru ca sunt momente in care efectiv nu ma pot abține, dar iau decizii la rece, nu in vâltoarea momentului.
 Încerc sa ma pun mereu in postura cititorului. Oricât de accesate sunt blogurile unde astfel de refulări exista, pur si simplu nu e stilul meu si cred ca ar transmite o idee greșităAtâta timp cât încerc sa duc o viata pozitiva, optimista, nu vad de ce blogul, o extensie a mea, ar deveni altceva. Desigur, am si eu momentele mele de tristețe, depresie, frustrare, nu trăiesc in Wonderland. Nu as ataca niciodată in mod voit pe cineva in online. Pana si vorbele au o putere enorma, cuvintele scrise nu le poți lua niciodată înapoi. E ca in povestea din generala, cu ușa plina de cuie.
  1. Se apropie Crăciunul si începe agitația după cadouri, poate citesc si prietenii acest articol. 
    Care este cadoul (material-fizic) pe care vi-l doriți din toată inima de la Mos Crăciun?
     Sănătatea, dragostea si liniștea vin oricum către oamenii pozitivi. :)
Sarah: Wow, desi am început de curând un nou business (iar tu ești printre primele persoane care afla despre el) – Consilierul de Cadouri (link aici), si desi știu ce cadou ar prefera probabil orice persoana… habar n-am ce-mi doresc eu cu adevarat! 
Tot ce-mi vine in minte acum e lenjeria intima sau pijamalele călduroase de la OYSHO.

Iuliana: Sunt genul de persoana care se bucura enorm si la o ciocolata si nu am o lista făcută cu adevarat. Când îmi doresc un lucru enorm, in general fac tot posibilul sa mi-l cumpăr.
Altfel, vorbim de mofturi. Si o sa râdeți, dar îmi doresc un robot de bucătărie pana la finalul anului. Nu e Beauty, nu e fashion, e dorința de gospodina. :)

  1. mulțime de Bloggeri la evenimente, o grămada de oameni in jur... Iuliana de ce Sarah ? Sarah de ce Iuliana? Studiile susțin ca la maturitate ne găsim mai greu prieteni adevărați, le contrazicem?

     Sursa foto: Beauty by Jules
Sarah: Eu îmi dau seama acum ca mi-am găsit cu greu prieteni in liceu sau facultate! 
Iar aici ma refer la prieteni adevărați, nu persoane care după terminarea facultății îți spun “la revedere”. Noi doua ne-am întâlnit pentru prima oara la ședința foto pentru calendarul #SuperFete din Social Media, iar la momentul acela mi s-a părut cea mai abordabila persoana din camera. (Cred ca asta e ceva șocant pentru Iuliana!:) ) In nebunia noastră, eu si Iuliana chiar suntem persoane mature, cu capul pe umeri, ne înțelegem plusurile si minusurile, ne susținem si nu ne certam aproape deloc tocmai din acest motiv. Si cred ca prietenii adevărați ii găsești de fapt la orice vârstă.

Iuliana: Am o slăbiciune pentru roșcate :) Glumesc. Poate a fost vocea, poate a fost rasul ei, cert este ca mi-a atras atenția la shooting-ul de care pomenește si Sarah. Apoi, la vreo 2 săptămâni distanta, la un eveniment la care ma simțeam putin stinghera, m-a salutat. Sunt de fapt o mare timida, ma tratez. Cum de ne-am împrietenit asa de repede si cu o diferență de vârstă intre noi asa de mare? Pentru ca suntem pe aceeași lungime de unda, oricât de ciudat ar putea părea. 
Nu am stat sa psihanalizez relația noastră, nu caut înțelesuri ascunse. E ca in absolut orice relație interumana, e minunat ca exista si ca funcționează. Vârsta n-are nimic de-a face cu asta.

  1. Dependenta mea, parfumurile, cred ca este evident după numărul de articole scrise, as putea vorbi despre ele la nesfârșit si nu fac un pas fără sa fiu parfumata. Alegeți un produs sau ramura a industriei de frumusețe care va crează dependenta si despre care ați reuși sa scrieți articole cu un număr nelimitat.
Sarah: Cred ca as scrie oricând despre lacuri de unghii si despre produse pentru îngrijirea parului. De altfel, eu sunt obsedata de unghiile si de parul meu, deoarece ambele sunt destul de fragile si necesita îngrijire speciala.

Iuliana: Daca îți zic ca nu am cu adevarat obsesii, nu ma crezi, nu? 
Sunt perioade in care devin mult mai pasionata vis-à-vis de un tip de produs. Am fost o mica maniaca cu ojele, pentru ca ador culoarea. M-au fascinate iluminatoarele la un moment dat, simțeam nevoia sa le colecționez. Acum am o mica obsesie cu rujurile, aparent nu ma pot opri din a le cumpăra. Pot scrie despre orice, atâta timp cât îmi place, eu de fapt sunt dependenta de scris, de unghiuri in care pot fi privite lucrurile. E o întâmplare fericita ca am ales zona de Beauty, care îmi lasă loc de joaca si îmi oferă constant subiecte noi.
  1. O lume agitata, timp limitat, multe sarcini de îndeplinit. Care este refugiul vostru? In ce va afundați sa puteți uita de toate si sa reveniți cu zâmbetul pe buze?
Sarah: Refugiul meu consta într-o cana de ceai, niște muzica relaxanta si o carte buna înainte de culcare. Bonus pentru mine dacă ma trezesc a doua zi cu soarele in ochi. Ador starea de bine pe care mi-o da!

Iuliana: Cărți. Fix de Halloween am tras o sperietura groaznica, s-a lăsat cu plâns in miez de noapte, pentru ca reader-ul meu a decis sa ma părăsească. E zona mea de confort, refugiul in cărți.  Si nu, nu citesc chick-lit. Fantasy, SF, horror mai nou. Ma fascinează din când in când câte un scriitor si devorez cam tot ce prind. Momentan vreau sa citesc tot ce pot de Stephen King.
  1. Sfârsitul de săptămână un bun prilej sa ne încărcăm cu energie pozitiva. 
    Sarah care este outfit-ul perfect pentru weekend?
SarahSkinny jeans, o cămașă vaporoasa, un cardigan si tenesi – într-un cuvânt: o ținuta comoda si lejera, dacă trebuie neapărat sa ies din casa in weekend. :)

Iuliana care este trusa de machiaj-urgenta pentru weekend?

Iuliana: Weekend înseamnă liber de la machiaj, dacă nu e programata vreo ieșire in oraș. Îmi place sa am tot ce se poate in materie de machiaj, dar nu folosesc atât de des pe cât ai crede tot arsenalul. Machiaj de urgenta pentru mine înseamnă BB sau un fond de ten ușor, rimel, foarte putin fard de obraz roz mat sau ușor sidefat si un ruj.

  1. Discuție libera, sfaturi pentru mine, vorbe bune pentru cititori, dorinte ascunse, aveti?
Sarah: Sfat pentru tine: nu îți schimba stilul pentru nimic in lume. Daca ai cititori fideli si îți place ceea ce faci pe blog, ramai asa cum ești.
Sfat pentru cititori: alegeți-va cu grija blogurile pe care le citiți si aveți grija in ce bloggeri aveți încredere!

Iuliana: Nu-mi place sa dau sfaturi, serios! Cred ca fiecare ar trebui sa știe cel mai bine ce-si dorește. Sfat general este sa faci ceea ce-ți place cu adevarat.
Sfaturi pentru cititori: sa fac mereu alegeri informate. Sa caute informația din mai multe surse (incurajez citirea mai multor review-uri pentru același produs) si sa își înțeleagă cu adevarat nevoile pielii, înainte de a ajunge la machiaj.
Eu am o dorință ascunsa. Mi-ar plăcea ca in zona asta, de Beauty blogging, sa fim “One big happy family” cu adevarat, nu sa mimam una.


Interviu acordat de 

Sarah Vladareanu Blogger @ Sunshine Sarah

Iuliana Manea Blogger @ Beauty By Jules

8 comentarii:

  1. Ce articol dragut! Doua doamne in adevaratul sens al cuvantului. Felicitari amandurora, mult succes in continuare (noua afacere pare a fi o idee foarte utila - consilierea de cadouri). Multumim pentru interviu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-a placut sa aflu ceea ce e in spatele unui blog, pasiunile si interesele persoanelor care scriu cu atat talent. Am sa urmaresc paginile voastre de acum inainte. Vreau sa fac alegeri informate :).

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulțumesc Lilishor pentru comentariu si cuvintele frumoase! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. O adevărată plăcere să citesc şi această postare. De fapt, un DAR de ziua mea. Vă mulţumesc! Mă bucur tare mult să vă cunosc (mai bine) pe această cale, şi nu pot decât să vă fiu recunoscătoare pentru timpul preţios pe care ni-l dăruiţi. Cu multă apreciere, vă rog să continuaţi! Ne bucuraţi, ne înseninaţi zilele, serile, ne ţineţi informaţi. Vă mulţumim! :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mihaela, cuvintele tale ma emoționează. Îți mulțumesc pentru comentariu si fidelitate! :)
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumos articolul, foarte cald, mi-a facut placere sa-l citesc, iar Iuliana si Sarah au personalitati foarte placute. Weekend placut va doresc la toate trei:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumos!!! Asa fete in blogosfera, sa tot avem!

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger