sâmbătă, 9 noiembrie 2013

Decleor la Help Net

ID farmacie
Adresa
96
Baneasa Shopping City, Sos. Bucuresti-Ploiesti, nr. 42D, Mall Baneasa
53
Str. Lt. Aviator Radu Beller, nr. 3-7
99
Calea Calarasilor, 179, bl.49
150
Calea Floreasca, nr.26, Mall Promenada

Cardul de fidelitate
Știi ce culoare are fidelitatea?


Iti spunem noi: la Help Net, fidelitatea are culoarea portocalie pentru ca astfel arata cardul tau de client fidel Help Net. 
Iar in farmaciile Help Net, fidelitatea se răsplătește de fiecare data:
  •  Daca ai un card de fidelitate Help Net scoți mai putini bani din buzunar, pentru ca ai reduceri intre 5% - 20% (cu excepția produselor eliberate pe baza de rețete compensate);
  •  Pentru ca ai card de fidelitate Help Net, primești permanent consiliere medicala pe probleme de sănătate si frumusețe;
  •  Cardul de fidelitate Help Net îți da posibilitatea de a participa la promoții speciale si concursuri, adresate in exclusivitate clienților fideli.
  • Daca ai deja acest card, atunci poarta-l cu tine permanent ca sa-l poți folosi ori de câte ori ai nevoie.


Cum poti sa iti faci card?

Exista doua modalități de a intra in posesia cardului de fidelitate Help Net:
Mergi in orice Farmacie Help Net, solicita si completează formularul de card. Vei primi cardul de fidelitate pe loc si îl vei putea folosi oricând vei avea nevoie...
sau acest formular si vei primi cardul prin posta in termen de 14 zile lucrătoare

Așadar nu uita: fa-ți card de fidelitate Help Net si poarta-l mereu cu tine, pentru ca  merita!
Iata si gama produselor Decleor pe care le puteți găsi la Help Net.


Gama care se afla in farmaciile Help Net
ESSENTIAL TONIFYING LOTION 200ML
ESSENTIAL CLEANSING MILK 200ML
CLEANSE CLAY&HERBAL MASK 50ML
AROMESSENCE NEROLI 15ML
NIGHT ESSENTIAL NEROLI BALM 30ML
HYDRA FLORAL LIGHT CREAM
HYDRA FLORAL MASK 50ML
AROMESSENCE ANGELIQUE 15ML
NIGHT BALM ANGELIQUE 15 ML
NUTRI SOFT CREAM 50ML
LIFE RADIANCE CREAM 30ML
AROMESSENCE IRIS 15ML

2 comentarii:

  1. Am card Help Net de aproximativ 2 ani, insa nu l-am folosit foarte mult deoarece nu prea ajung prin farmacie, desi sunt 2 pe o raza de 500 de m. Cu toate acestea am zarit vreo cateva reduceri la un moment dat care mi-au facut cu ochiul, insa nu am profitat de ele din pacate. Am introdus datele sa primesc alt card. Pe acesta pe care il aveam scria 5% reducere si arata altfel. Merg si eu dupa vremuri.
    Am fost recent in centrofarm, farmacia pe care am perceput-o dintotdeauna ca avand cel mai mare adaos comercial si imi doream foarte mult un set: balsam de buze si crema de maini Caudalie. Am fost atat de bucuroasa cand am primit un card de fidelitate care mi-a oferit o reducere de 10% pe loc (astfel produsul a costat aproximativ 18.5 ron). Observ ca incep sa existe si astfel de competitii intre farmacii. Lucrul acesta nu poate decat sa ma bucure.
    Multumim! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da Elena, ai dreptate, am observat si eu oferte tot mai bune in lanturile de farmacii si asta nu poate decat sa ma bucure :) asa cum spui si tu :)

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger