marți, 8 octombrie 2013

Viata sanatoasa la tine acasa


Diminetile mele de Luni pana Vineri sunt la fel, fie ca merg la birou sau am alte lucruri de facut, mereu sunt grabita sa fac lucruri multiple. Machiaj, organizarea tinutei din ziua respectiva, imi place sa las casa in ordine deci si putina organizare prin casa, cafeaua si sucul de fructe le iau mereu la pachet si le beau in drum spre locatia din ziua respectiva.
Diminetile sunt cele mai ocupate si mi se pare mereu ca pana la pranz a trecut deja multa vreme si am reusit sa termin lucrurile programate.
Chiar daca nu sunt un om al diminetii ci prefer seara si noptile, cel mai bine functionez seara si noaptea este cumva invers la mine, ma straduiesc sa am o dieta echilibrata si sa beau multe sucuri naturale pentru a avea energie pe timpul diminetii.
Varianta mea preferata de suc natural este cea din capsuni, grapefruit, lamaie si morcovi, ma trezeste imediat si daca mai pun si 2 cuburi de ghiata vara este aroma ideala pentru ca diminetile mele sa inceapa perfect.


Chiar daca sunt o persoana care nu mananca carne si am o dieta echilibrata din cand in cand fac cate o cura de detoxifiere,  înseamnă un repaus pentru organism, lucru care este din ce în ce mai recomandat de specialiştii din întreaga lume. O cură de detoxifiere nu înseamnă înfometare şi este binevenită pentru corpul tău, atât vreme cât nu-ţi privezi organismul de nutrienţi esenţiali.
In curele de detoxifiere pe care le fac eu prefer sa consum doar sucuri proaspat stoarse din fructe si legume.
O cură de detoxifiere presupune eliminarea din alimentaţie a alimentelor procesate din comerţ, cafea, alcool, tutun, zahăr, făină, lactate, carne, ouă. În schimb, sucurile proaspete de fructe şi legume vor fi cele care ajută la eliminarea toxinelor şi regenerarea ţesuturilor.
Cam toate fructele, legumele si sucurile preparate acasa contin vitamina C, un antioxidant excelent. Fructele si legumele de culoare neagra: trugurii negri, prunele, murele, coacazele, afinele, ceapa rosie, varza rosie, sfecla rosie, ridichea neagra, toate contin resveratrol, considerat cel mai puternic antioxidant cunoscut pana acum.

Pana acum imi faceam sucurile naturale cu un tocator obisnuit de legume achizitionat de pe Magazin online insa textura era cam groasa si pierdeam mult lichid in plus trebuiau curatate, taiate si apoi introduse in aparat, operatiuni care imi rapeau mai mult timp, de aceea am tot cautat  Storcatoare de fructe care sa imi usureze prepararea sucurilor mele naturale preferate si am gasit cateva  Storcatoare presare la rece, pe langa beneficiile bine cunoscute ale noilor storcatoare eu le ador si pentru ca sunt usor de curatat, dupa cum v-am spus imi place ca atunci cand plec din casa totul sa fie organizat si de aceea spalarea rapida a storcatorului dupa folosire este foarte importanta pentru mine.
Pentru ca storcatoarele Hurom folosesc o metoda de stoarcere sanatoasa prin presare la rece rezultand un suc consistent si natural, iar storcatoarele traditionale folosesc metoda de stoarcere prin razuire si centrifugare la viteze mari rezultand un suc fara consistenta, oxidat, aerat, cu multa spuma.
Cu HUROM extragi de 6 ori mai multe vitamine, si de pana la 2 ori mai mult suc decat in cazul utilizarii storcatoarelor traditionale.
Face sucuri din orice tip de legume și fructe moi: citrice, mere, pere, pepene, castravete, roșii, kiwi, căpșuni, cireșe, vișine (fără sâmburi), rodie etc.


``SLOW SQUEEZING SYSTEM este patentat deHurom ca fiind un nou sistem inovator de stoarcere fara frecarea si incalzirea sucului la viteze mari, fara aerarea sucului ca si in cazul storcatoarelor centrifugale ci doar prin presare la rece la viteza mica, reusindu-se prin aceasta noua tehnologie o stoarcere naturala, maximizarea cantitatii de suc, cu pastrarea culorii si a gustului natural, practic un suc mai sanatos cu pastrarea mai multor vitamine, minerale, enzime, nutrienti si antioxidanti decat in cazul utilizarii storcatoarele clasice centrifugale. 
Prin folosirea noii tehnologii de stoarcere, se poate extrage suc pe langa legume si fructe , si din frunze, iarba de grau, germeni si radacinoase.
Acest tip de storcator a fost creat pentru cei care isi doresc o mai mare varietate de sucuri decat cele realizate cu storcatoarele centrifugale.`` sursa text www.marketonline.ro



Va recomand sa consumati sucurile naturale proaspete, pregatite in cantitati limitate, asa le pregatesc si eu doar doua canute dimineata pentru mine si sotul meu, le pun in canile speciale de calatorie si suntem gata sa incepem o zi minunata. Avand o dieta bogata in fructe si legume si consumand zilnic cantitatea de micro-nutrienti necesara, vei avea un organism sanatos, vei avea mai multa energie si riscurile aparitiei diferitelor boli vor fi mai scazute.
In plus de cand ne trezim culorile ne definesc existenta zilnica si ne stimuleaza energia pozitiva, asa ca cu cat avem mai multa culoare in preajma noastra cu atat nivelul energiei noastre va fi mai ridicat.

Acest articol  a fost scris pentru SuperBlog 2013  Proba 2. Viata sanatoasa la tine acasa

4 comentarii:

  1. Deci si tu esti vegetariana si adepta sucurilor? :) si eu!!! de acest storcator chiar nu stiam.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru Comentarii, Mihaela sa fie multumesc.

    Ana,pretul storcatorului cu discount este 1.499,00 RON si da nu mananc carne de ceva vreme, nimic impus pur si siplu nu pot manca, intoleranta... imi place mai mult asa, de mica aveam probleme cu carnea si refuzam sa o mananc parintii mei erau innebuniti si chiar daca am cateva Kg. in plus beau sucuri naturale si nu ma pot abtine, dimineata fac doua cani, pentru mine si sotul meu si chiar am energie intreaga zi, nu renunt nici la cafea pentru ca imi place gustul si aroma, dar nici la sucuri. :)

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger