joi, 10 octombrie 2013

Parul extensia personalitatii


Parul este extensia personalitatii unei femei, parul te defineste, iti contureaza imaginea si la fel ca rama unui tablou iti evidentiaza trasaturile sau le estompeaza.
Este denumit inca din atichitate podoaba capilara pentru ca este unul dintre cele mai semnificative aspecte ale frumusetii.
De-a lungul timpului am cautat mereu modalitati de a ne schimba felul de cum aratam. Ne dorim mereu sa schimbam, sa adaugam, sa facem in asa fel incat sa avem mai mult Farmec.
Una din metodele cele mai populare de schimbare, pentru femei este vopsirea parului. Arheologii au gasit dovezi, care sugereaza ca acum cateva mii de ani oamenii foloseau minerale, plante si insecte pentru a-si vopsi parul sau trupul, in urma cu aproximativ 1550 ani i.Hr. egiptenii foloseau henna ca produs pentru colorarea parului.
Astazi lucrurile sunt mai siple si trebuie doar sa avem bugetul necesar pentru a achizitiona produsele necesare ingrijirii, infrumusetarii si schimbarii parului.
 Este clar ca de-alungul timpului parul este din ce in ce mai agresat: poluare, prelucrari termice, vopsire, accesoriile de prins parul si ele agreseaza, alimentatia si multi alti factori externi si interni fac ca parul nostru sa nu mai fie la fel de sanatos si sa aibe acceasi vitalitate.
Avem nevoie de ingrijire speciala si eu dau mare atentie produselor pe care le folosesc pentru ingrijirea parului.
Imi place sa incerc mereu produse noi in cazul in care am gasit produsul potrivit il folosesc iar si iar fara retineri.
Nu am avut niciodata probleme majore cu parul tocmai pentru ca sunt doctorul parului meu si am avut grija sa previn si nu sa tratez , folosesc preventiv produse pentru ingrijire pentru a avea un scalp si un par sanatos.
Brandul Farmec are o gama pentru ingrijirea parului foarte completa Gerovital Pant si pe site-ul Farmec puteti gasi sfaturi si articole complete despre ingririrea parului : Gerovital Plant Tratament 
Acum ceva vreme am folosit cateva produse din gama Farmec cum ar fi Balsam hidratant Gerovital Plant despre care v-am scris Aici si Gerovital Tratament ser pentru varfuri deteriorare despre care v-am scris Aici, produse foarte bune pe care le-am folosit cu drag.
Mi-as dori sa incerc cat de curand si kit-ul tratament impotriva caderii parului, este un tratament cu o concentrație ridicată în complexe bioactive, care încorporează oligoelemente, aminoacizi și vitamine esențiale, fiolele acționează simultan pe mai multe planuri de la nivelul scalpului: îmbunătățesc microcirculația și metabolismul celular, stimulează biosinteza proteinelor, energizează activitatea celulară, reglează activitatea seboreică.
Le voi folosi in cura preventiv pentru ca sanatatea parului meu este cea mai importanta.

Articol scris pentru Superblog 2013 Proba 3. Doctorul personal al parului tau


Voi ce produse pentru ingrijirea parului folositi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Powered By Blogger