joi, 31 octombrie 2013

NOU! Fond de ten Whipped Creme de la Max Factor


Max Factor ne surprinde mereu cu produse remarcabile, pe care le folosești ușor si foarte rezonabile la preț,  calitate la preturi accesibile.
Începând cu luna Noiembrie va fi disponibil in magazine noul produs Max Factor Whipped Creme si cu siguranță va face senzație, pentru mai multe detalii despre tendințele Toamna Iarna 2013 si câteva secrete din arta machiajului nu ratați interviul acordat de Liana Moraru, Make-up Artist Max Factor Romania.

Va prezentam cel mai nou produs Max Factor, dezvoltat ca urmare a cererii constante pentru soluții potrivite obținerii cu ușurință a unui ten perfect, semi-mat.
Aceasta inovație combina avantajele hidratării cu o textura ușoară si cremoasa, pentru o finisare semi-mata si un aspect proaspăt, hidratat.

Fondul de ten Whipped Creme a fost dezvoltat pentru acelea dintre noi dezamăgite de fondurile de ten de tip mousse, de exemplu, care deshidratează destul de tare; Max Factor a ales o formula foarte ușoară,  catifelata si hidratanta, care asigura echilibrul perfect intre controlul strălucirii fetei si amplificarea luminozității naturale a tenului într-o singura aplicare rapida si la îndemâna oricui.

Noul trend – ten semi-mat

Pat McGrath, Global Creative Design Director Max Factor, a folosit pentru prima data acest produs in culisele prezentării Valentino Toamna-Iarna 2013. 
Cu ajutorul Whipped Creme au fost create acele look-uri superbe, de ten perfect semi-mat – o noutate absoluta a sezonului.


“Finisarea semi-mata este creația noastră din culisele show-ului Valentino. Este o finisare mata, dimensionala, dar cu un strop de luminozitate – un look cu adevarat proaspăt, radiant; pe scurt - un plus de rafinament si un pas mai aproape de perfecțiune. Aceasta va fi una dintre cele mai importante tendințe ale noului sezon.”

Liana Moraru, Make-up Artist Max Factor Romania, ne spune cum putem obține acasă aceasta finisare semi-mata perfecta: Aplicați fondul de ten cu vârfurile degetelor, printr-un masaj delicat, pana când acesta a fost întins uniform pe toată fata – imperfecțiunile vor fi acoperite iar tenul dumneavoastră va atinge echilibrul luminos-mat din tendințele acestui sezon.”





Cum funcționează?

Alte fonduri de ten, precum cele tip mousse, pot deshidrata tenul, întrucât din compoziția multora dintre ele nu face parte si apa, ceea ce duce la acel aspect neplăcut de ’masca’. 
Pentru a preîntâmpina acest tip de efecte nedorite, fondul de ten Whipped Crème de la Max Factor se bazează pe dubla acțiune a formulei hidratante cu apa si glicerina – hidrateaza tenul, dar in același timp asigura controlul strălucirii in exces.

Dr Sarah Vickery, cercetător principal in cadrul echipei Max Factor, spune:Aceasta inovație reușește sa atingă echilibrul perfect si îndelung cautat intre o formula cremoasa si hidratanta, ușoară  care conferă in acilase timp senzația de catifelare. Rezultatul este un ten natural, luminat ca din interior, catifelat la atingere chiar si după câteva ore, fără acea strălucire excesiva nedorita.”

MATIFIERE: Fondul de ten Whipped Creme de la Max Factor conține particule de matifiere pe baza de silicon care reduc strălucirea excesiva a pielii prin difuzarea luminii din momentul in care atinge fata

UNIFORMIZARE: Formula hidratanta combina apa si glicerina, ceea ce reduce senzația de ten uscat, lăsând in schimb tenul proaspăt, catifelat si perfect uniform

FINISARECombinația perfecta de particule de matifiere pe baza de silicon, apa si glicerina are ca rezultat un ten semi-mat, perfect finisat si apt sa respire întreaga zi, chiar si pentru tipurile de ten mixt. Oil-free, testat dermatologic, adaptat si tenului sensibil.


Noul fond de ten Whipped Crème de la Max Factor este disponibil incepand cu luna noiembrie a acestui an, in urmatoarele nuante: Whipped Creme 47 Blushing Beige, Whipped Creme 50 Natural, Whipped Creme 65 Rose Beige, Whipped Creme 75 Golden, Whipped Creme 77 Soft Honey.



13 comentarii:

  1. Suna foarte tentant. Citind descrierea, cred ca ma atrage ceea ce imi imaginez eu ca reprezinta textura si a consistenta produsului. De fel imi plac fdt si produsele pentru ten care ajuta si accentueaza stralucirea naturala a fetei si nu cele care matefiaza. Mi-ar placea foarte mult sa il incerc datorita efectului hidratant pe care sustine ca il are. Multumesc pentru review!

    RăspundețiȘtergere
  2. Max Factor Whipped Creme la ce pret va fi in magazine?

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Anuska,
    nu am informații exacte însă cred ca in jur de 50 de lei si va fi disponibil începând cu 1 Noiembrie, in magazinele unde este instalat Brandul.

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga Elena, merita măcar sa îl testezi in magazin si sa decizi dacă ți se potrivește, eu am tenul mixt si este Ok, acoperă, si catifeleaza tenul. îl am de doua zile si chiar îmi place foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
  5. Îmi place tare mult ce am citit, poate ne încânţi şi cu un review după ce-l foloseşti mai mult! :-)

    RăspundețiȘtergere
  6. Draga Mihaela,

    Cu siguranta voi scrie despre el, pentru ca imi place tare mult, mai astept putin, sa il mai folosesc cateva zile si apoi sigur voi face un articol. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa-l folosesti cu placere! asteptam pareri :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc Lucia, te astept maine la Concurs! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. super review!!! ma intereseaza - semi - mat! am un ten normal si nu imi place si nu mi prea mi se potriveste nici mat, nici prea gras...ci - normal...Am inteles ca acesta ar fi bun pentru mine!

    RăspundețiȘtergere
  10. ..cu siguranta o sa-l cumpar si eu..pare promitator ...

    RăspundețiȘtergere
  11. in prezent folosesc CC cream de la Max Factor si este super, dimineata cand ma grabesc ma ajuta foarte mult, acopera bine tenul si raman catifelat. Imi place.

    RăspundețiȘtergere
  12. in prezent folosesc CC cream de la Max Factor si este super, dimineata cand ma grabesc ma ajuta foarte mult, acopera bine tenul si raman catifelat. Imi place.

    RăspundețiȘtergere
  13. in prezent folosesc CC cream de la Max Factor si este super, dimineata cand ma grabesc ma ajuta foarte mult, acopera bine tenul si raman catifelat. Imi place.

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger