marți, 15 octombrie 2013

Miez de vacanta

Când te gândești la Miez de Lapte, la ce te mai gândești?

Nu am fost niciodată Fan  brânză însă se pare ca acum am devenit facil Fan branza...miez de lapte pufos si gustos. :)

Nu m-am gândit niciodată la miez de lapte însă, acum dacă sunt provocata, iată cum am ajuns sa ma gândesc la miez de lapte si sa îmi aduc aminte de vacanta mea din Turcia.

Ce legătură are Turcia cu miez de lapte? Cred ca veți întreba...
Aparent miez de lapte nu ar avea nici o legătură cu Turcia însă eu fac de obicei asocieri ciudate si asa am ajuns sa visez din nou la Turcia datorita miezului de lapte.
Asociez Pamukkale miezului de lapte datorita formei
  Pamukkale este cu siguranță unul dintre locurile cele mai frumoase din lume, uriașe stânci de calcar în care apele termale au format bazine, cascade și stalactite. 
Toate sunt atât de albe încât pare să fie gheață., o fenomen natural unic în lume care te uimește si care mi-a oferit amintiri atât de plăcute, pe care acum le pot vizualiza cu ochii mintii.
Da, forma miezului de lapte m-a făcut sa îmi aduc aminte de aceasta minune si de călătoria mea frumoasa împreună cu jumătatea mea.

 

Apoi am gustat miezul de lapte si am revizitat un oraș uimitor, Istanbul.
Aglomerația de arome mi-a amintit de haosul organizat din Istanbul, o metropola fascinanta, un amestec de arome, gusturi, oameni si vise.
O metropola care te uimește încă de la intrare, unde te trezești brusc într-o aglomerație de mașini si oameni si crezi ca nu poți ieși dar din nou tot haosul acela este bine organizat.
Unde negociezi orice si negustorul îți lasă impresia ca ai făcut o afacere buna, ba chiar te servește si cu un ceai.
Apoi treci podul Fatih Sultan Mehmet sau Bosfor  si pășești în Asia o alta lume, mult mai liniștită  cele doua parți par sa nu aibă legături dar totuși sunt legate. 
Da, aroma miezului de lapte ma duce cu gândul la Istanbul si fiecare îmbucătură ma face sa prețuiesc amintirea mea.



Miezul de lapte are si un ambalaj care m-a dus cu gândul către grădinile de hibiscus din Marmaris.
Printre grădinile cu hibiscus, trandafiri, iasomie si cactuși uriași am pășit liniștită într-un năucitor golf care iți taie respiratia, in locul de intalnire dintre marea Egee şi marea Mediterana, stațiunea Marmaris este înconjurată de o mirifica pădure de pini care te duce cu gândul la liniște si armonie.
La prima vizita in Marmaris veti fi impresionati de simetria, naturaletea si splendoarea orașului. 
Da, ambalajul miezului de lapte m-a dus cu gândul la voiajul meu minunat.


Si iată toate acestea s-au întâmplat în liniștea casei mele, din vârful patului, de unde va scriu acest articol.
Am luat albumul de fotografii si miezul de lapte si am călătorit împreună virtual în vacanta mea din Turcia, maine îmi iau din nou doza de miez de lapte sunt curioasa unde ma va mai purta.
Dau LIKE miezului de lapte pentru ca m-a provocat sa călătoresc virtual din nou, în Turcia.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog2013 

Proba 5. Când te gândești la Miez de Lapte, la ce te mai gândești?

2 comentarii:

  1. Ai făcut o analogie tare frumoasă şi plăcută, te-am citit cu mare drag! :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur tare mult ca ți-a plăcut, mulțumesc pentru comentariu. :) Te pup. :*

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger