vineri, 11 octombrie 2013

Lee Stafford



Saptamana Brandurilor mai putin cunoscute in Romania continua cu Lee Stafford, un Brand de produse cosmetice pentru ingrijirea parului, in Romania este comercializat in Marionnaud, DM si Doglas.
Despre produsele Lee Stafford v-am mai scris Aici si Aici
Lee Stafford este un hair-stylist faimos, din Marea Britanie , care în 2001 și-a lansat proprile produse profesionale, pentru ingrijirea părului.
Iata ce spune Lee despre sine pe site-ul Lee Stafford:  ``Am devenit fascinat în tăierea părului la o vârstă foarte tânără. Îmi amintesc ca tundeam pe oricine îndrăznea să se apropie de mine! Am avut cu siguranta un fler natural și încet, dar sigur am dezvoltat o abilitate reală. Înainte sa imi dau seama, m-am trezit pe scena castigand  Men’s British Hairdresser of the Year award  1998. O schimbare destul de mare de la urmărirea ``victimelor`` în jurul casei cu foarfecele de bucătărie ale mamei!``
De atunci cariera lui a decurs normal si a creat o gama de produse pentru ingrijirea parului si produse pentru coafare remarcabile.
Lee nu creaza doar coafuri remarcabile ci si produse de inalta calitate, premiate in intreaga lume.
O gama de produse cu ambalaje tare vesele de un roz intens si continut uimitor, produse unice pe care nu prea le gasesti la alte branduri profesionale de ingrijire.
Aroma produselor m-a cucerit de prima data, un miros dulce care ramane placut pe par.


``Have Fun, Look wicked, smell beautiful``


3 comentarii:

  1. Mereu m-am intrebat daca sunt bune, dar niciodata nu m-am hotarat sa cumpar...sau, mai bine zis, nu mi-au venit in minte cand aveam nevoie de ceva. De tinut minte!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac foarte mult, mirosul ambalajul, beneficiile produselor fac din aceasta gama sa fie una din preferatele mele in top de lista. In perioada aceasta sunt si multe promotii in parfumerii, merita sa le incerci.

    RăspundețiȘtergere
  3. Din pacate eu nu am in oras aceste magazine :(

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger