marți, 3 septembrie 2013

Chanel Le Vernis nail colour 109 Pink Mink


Oja săptămânii Le Vernis nail colour 109 Pink Mink, este un roze draguț care se potrivește zilelor încărcate și întâlnirilor diverse, se potrivește oricărui tip de vestimentație și rezista destule zile fără probleme.


Este o nuanță translucida pe care am aplicat-o în doua straturi, are un finisaj ușor satinat și rafinat.
Întărește unghia, rezista 5-6 zile, se aplica rapid, textura fina, se întinde ușor și are un luciu rafinat.
Mi-a bucurat săptămâna și am purtat-o cu drag, mi-a respectat natura fragila a unghiilor mele.
Uscarea rapida m-a ajutat foarte mult pentru ca am avut o săptămână încărcată.
Sticluța are un design special, care permite o dozare exacta, în cazul în care scapi sticluța de oja nu curge imediat lichidul datorita acestui tip de dozare.
Formula este fără toluen, formardehida și camfor, testata dermatologic.

Disponibila la 13 ml, valabilitate 36 de luni de la prima folosire.



5 comentarii:

  1. Foarte frumoasa culoare :x.Si potrivita oricerei tinute,la fel cum ai spus.O culoare care nu da gres :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Superbă nuanţă, iar unghiuţele tale arată minunat! :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoasa nuanta.Am si eu o nuanta asemanatoare insa o folosesc cam rar. Prefer rosu si roz

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger