luni, 19 august 2013

Ysl La Laque


Săptămâna aceasta am ales o nuanță intensa, preferata mai mult în anotimpul rece, Ysl La Laque 72.
Este un lac elegant, practic, ambalat intr-un flacon elegant, imprimat cu logo atemporal YSL.
Se aplica rapid și ușor datorita compoziției și pensulei, are un finisaj strălucitor, glamour.


Hidrateaza și protejează unghiile, se usucă rapid și se aplica uniform, fără dungi.
Adera perfect pe unghie, nu curge în momentul aplicării și rezultatul final este intens și perfect.
Disponibila la 12 ml, valabilitate 12 luni de la prima folosire.
Va recomand sa o încercați, unghiile voastre vor avea un aspect îngrijit și rafinat întreaga săptămână.




4 comentarii:

  1. Si mie imi plac foarte mult ojele YSL. Am pana acum 3 la numar, sunt foarte frumoase, se aplica cu usurinta si rezista mult timp pe unghii.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am incercat nici o oja YSL, dar acum m-ai pus pe ganduri si parca imi doresc macar una. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi plac mult ojele lor, merita macar sa le testezi in magazin si apoi sa iei decizia finala de a achizitiona o oja Ysl, din experienta mea iti spun ca este o investitie buna. :*

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger