duminică, 18 august 2013

Preferatele saptamanii


In aceasta săptămână am avut mai multe preferate, am avut și o mini vacanta din care m-am întors cu greu, ador vara și încerc sa profit la maxim de zilele calde.

  • Fardul intr-o nuanta Ysl m-a ajutat sa am un machiaj delicat al ochilor, fără sa exagerez deloc, asa ca pentru vacanta. 
  • Fondul de ten matifiant Ysl mi-a ajutat tenul sa arate impecabil.
  • Rujul Ysl mi-a colorat buzele în fiecare zi.
  • Fardul pentru obraz mi-a înseninat zilele și mi-a făcut tenul sa aibă un aspect proaspăt.
  • Lacul pentru unghii Ysl o nuanță mai mult pentru iarna a rezistat perfect, voi posta detalii săptămâna următoare.
  • Pleats Please Issey Miyake a fost de departe preferatul săptămânii și cu siguranță va rămâne preferatul Verii, este atât de rafinat, discret, încântător încât m-a ajutat sa devin rapid dependenta și sa îl folosesc în fiecare zi deși mai aveam și alt parfum cu mine în mini vacanta. Articolul complet îl puteți găsi Aici.



  • Versace Eros a fost preferatul jumătății mele, este perfect pentru vara și vacanta. Articolul complet îl puteți găsi Aici



      • Trusa mea de makeupravietuire m-a însoțit și ea chiar dacă nu am folosit toate produsele, am ales sa o iau pentru ca am mai avut și unele întâlniri și nu am folosit trusa obișnuită de vacanta pentru machiaj 

      • Au fost și momente în care ne-am îndulcit cu produse interzise, am savurat fiecare bucățică și sper sa nu se mai repete. :)) 



      • Nu am uitat de voi și v-am răsfățat cu un Super Concurs Ferrari Red Power, încă va mai puteți înscrie pana în data de 25/08/2013



      • Marea îmi încarcă mereu sufletul de veselie, ador mirosul, atmosfera și imi ofera momente de visare, liniște și pace în suflet.



      Voi cum v-ați petrecut săptămâna?


      Un comentariu:

      1. Saptamana mea a fost normala.
        Imi place saptamana ta, bravo imi place postul de astazi. Incerc si eu produsele prezentate de tine, daca le recomanzi tu sigur imi vor placea.

        RăspundețiȘtergere

      Postări populare

      Powered By Blogger