joi, 22 august 2013

Kit complet de machiaj pentru buze


``Învățați sa lăsați pe chipul vostru sa inflorească un zâmbet, este darul pe care-l oferiți aproapelui, este darul pe care-l oferiți întregului Univers!`` ~ Octavian Paler

Nimic mai adevarat, zâmbetul poate schimba atitudinea oamenilor și poate schimba starea de spirit, însă zâmbetul solicita mușchii faciali și avem nevoie de îngrijire speciala.
Buzele sunt membrane mucoase, folosite ca organe de simt, au terminații nervoase care le fac foarte sensibile.
Buzele atrag atenția atunci când ești în societate și comunici cu oamenii.
Vara, buzele pot fi agresate de condițiile termice, soare, umiditate scăzută, hidratare insuficienta, vântul, de aceea avem nevoie de îngrijire permanenta și atenta.
Mi se întâmplă des vara sa ma confrunt cu uscarea excesiva a buzelor, uneori cauza este lipsa hidratării dar de cele mai multe ori cauza este evidenta, temperatura ridicata, fluctuațiile de temperatura cald ~ rece, aer condiționat, m-am gândit sa va prezint astăzi Kitul meu pentru îngrijirea buzelor și ritualul de îngrijire.

  • Exfoliere ~ este primul pas pe care îl poți face pentru sănătatea buzelor tale.  Recomand o data de doua ori pe săptămână.  Beneficiile exfolierii vor fi vizibile: îndepărtează celulele moarte, întârzie procesul de îmbătrânirea, lasă buzele catifelate, ajuta la procesul de hidratare.

  • Hidratare ~ Ai grija sa te hidratezi suficient, sa bei lichide atât cât este necesar. Aplicarea unui Balsam hidratant, emolient pentru a păstra nivelul optim de hidratare, pentru a preveni crăparea și uscarea. Eu am ales balsam pentru buze La Bastidane Orrange Blossom, pentru ca are o textura plăcută, are un gust delicios de portocale, este bogat în unt de shea și ceara de albine. Combinația de extract de floare de portocal și ulei de migdale oferă buzelor o substanță nutritiva și le lasă uimitor de catifelate. 


Aplicarea corecta a rujului este esențială în machiaj de aceea eu urmez câțiva pași simpli.

  • Aplicarea unui strat fin de anticearcan sau iluminator pe buze ajuta rujul sa devina mai rezistent și sa nu curgă. Dupa aplicare așteaptă câteva secunde sa se usuce și apoi poți aplica un strat de pudra translucida. Am ales Ysl Touche Eclat despre care v-am mai scris și în alte articole, este un produs minune, elegant sofisticat și se poate strecura în orice trusa de machiaj. Il aplic pe buze cu ajutorul pensulei Marionnaud pentru anticearcan. Pudra o tamponez ușor pe marginea buzelor, am ales sa folosesc pudra Deborah La Cipria.

  • Aplicarea creionului contur pentru buze este relativ simpla, urmărești contului natural al buzelor, ai grija sa fie în aceeași nuanță cu rujul și sa nu se observe diferența la aplicare. Am ales un contur Bourjois pe care îl folosesc des în ultima vreme și unul Chanel, le folosesc pentru umbre pe toată suprafața buzelor, este un artificiu in plus pentru a face rujul și mai rezistent.
  • Aplicarea rujului ~ Recomand sa folosești pensula la fiecare aplicare, sa aplici rujul cu mișcări lente pe toată suprafața buzelor. Vara folosesc nuanțe Nude de aceea am ales astăzi un Ruj Bourjois pe care îl aplic cu pensula Clarins.
  • Aplicarea unui gloss pentru volum ~ Recomand sa îl aplici doar pe mijlocul buzelor. Am ales astăzi Baume couleur levres Clarins, nuanță naturala, miros plăcut, ingrediente naturale care oferă hidratare și volum buzelor. Mai folosesc adesea si Clarins Instant Light Natural Lip Perfector pentru ca se aplica ușor, are un aplicator sub forma de burețel și se întinde foarte bine, este un gel cu textura ușoară, o aroma dulce, delicioasa, oferă strălucire 3D și lasa buzele catifelate, lucioase și  mai pline.

Mai sunt necesare doua lucruri un portfard și o oglinda și gata Kit-ul pentru machiajul și îngrijirea buzelor este complet.
Nu uita! `` Zâmbetul este o modalitate necostisitoare de a-ți schimba înfățișarea`` Charles George Gordon


4 comentarii:

  1. Sunt produse super cele pe care le recomanzi tu. Gloss-urile Clarins sunt foarte speciale, acum nu mai am, am terminat doua si am fost foarte multumita.

    RăspundețiȘtergere
  2. Este perioada reducerilor, poate le găsești la oferta, merita sunt tare bune. :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Mama Coco, dar cate tentatii vad eu pe acolo!!!
    Mai bine nu citeam postarea. :) Glumesc! Mi-a placut postarea ta, foarte informativa si utila. Cat de dragut e pouch-ul acela sub forma de inimioara!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce dragut, ma bucur ca ai citit postarea :) Pouch-ul este de la Escada si mie imi place tare tare mult :*
    Te pup si eu. :*

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger