vineri, 30 august 2013

I Love...Raspberry & Blackberry


De curând am testat untul pentru corp de la I love Cosmetics și am rămas plăcut impresionata.
De cum deschizi capacul simți explozia de arome proaspete, delicioase care rămân pe piele destul timp după aplicare.
Textura este untoasa dar deloc grasa, hidrateaza intens și nu mai simți nevoia sa reaplici produsul pe piele.
Lasa pielea catifelata, mătăsoasă, se aplica ușor și se întinde repede, pătrunde imediat în piele are efect hidratant, hrănitor și reparator.


Sunt foarte amuzante indicațiile de pe etichetele produsului, ți se adresează direct, practic produsul vorbește cu tine, este amuzant și personal, chiar iți atrage atenția și iți aduce zâmbetul pe buze atunci când citești mesajele și folosești produsul.
Ador sa folosesc produse parfumate pentru îngrijirea corpului și I Love...Raspberry & Blackberry îl voi trece cu siguranță pe lista produselor pe care le voi recumpăra.


I LOVE ... zmeura și mure zemoase și delicioase. Oriunde. Oricând  Combinația perfecta de zmeura și mure menține nivelul natural de hidratare și previne uscarea pielii, care capătă un aspect sănătos și catifelat.
Disponibil la 200 ml, valabilitate 12 luni de la prima folosire.
Va recomand sa îl testați este amuzant, hidratant și lasă pielea delicios de catifelata.

5 comentarii:

  1. yam yam eu il am pe cel cu limes si il ador cred ca la momentul de fata e produsul meu preferat pt corp :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Da ai dreptate este super, cred ca următorul va fi limes, ador aroma și senzația de proaspăt.

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga mea, poti incerca fara sa-ti para rau si varianta Mango&Papaya a unturilor de corp I love...Multumita concursului organizat pe blogul tau si fiindca sunt o norocoasa, am intrat in posesia acestui unt de corp cu arome sublime, care m-a incantat de cum am deschis cutia! Untul de corp se aplica foarte usor, este un fluid cremos care se absoarbe rapid in piele si lasa un parfum placut si destul de persistent! De cand l-am primit, face parte din rutina zilnica de ingrijire si pot sa iti spun ca rezultatele nu au intarziat sa apara; eu aveam in general pielea uscata si de cand folosesc untul de corp I love...Mango&papaya, senzatia de uscaciune a disparut!!! Asa ca raman fidela celor de la I love cosmetics :) Multumesc, Coco!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce mesaj frumos :* Multumesc mult Nadia! :)

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger