marți, 20 august 2013

Gerovital Sun Ulei bronzant regenerant SPF.10


Gerovital Sun Ulei bronzant regenerant SPF.10 m-a însoțit la piscina și am fost incantata de prezenta lui.
M-a învăluit cu o aroma parfumata, Fresh și rafinata, m-a protejat de radiațiile UVA și  UVB, i-a plăcut sa se întindă uniform pe pielea mea, deja bronzata.
Și -a găsit rapid un loc în poșeta mea de plaja, nu și-a pierdut capacul de protecție și la plecare s-a strecurat din nou în poșeta fără sa lase urme.
S-a întins pe șezlong și a așteptat, cuminte, la soare sa ma răcorească iar și iar la fiecare reaplicare pe pielea mea, nu l-a deranjat deloc apa dura din piscina și m-a protejat delicat, lăsându-mi pielea hidratata și elastica, accelerând bronzarea și oferindu-mi o nuanță aurie.
Complexul Bio Protect, prețul, calitatea, ingredientele, aroma parfumata, textura neuleioasa, ambalajul compact  m-au convins și l-am trecut deja în lista de cumpărături permanente pentru vara.



Descrierea oficiala pe site-ul Farmec`` Produsul asigură un bronz intens protejând în acelaşi timp epiderma de efectul nociv al razelor solare şi menţinându-i elasticitatea. Uleiul organic de rodie din formulă împreună cu uleiul de măsline asigură un efect antioxidant, regenerant şi intensiv hidratant. Betacarotenul accelerează bronzarea şi conferă pielii o nuanţă aurie. Nu conţine parabeni şi oxibenzonă.  Respectă recomandările UE de protecţie împotriva efectelor negative ale radiaţiilor UVA/UVB.``


Disponibil la 150 ml, valabilitate 12 luni de la prima folosire.
Va recomand sa îl încercați și pielea voastră va fi protejata, frumos bronzata și prin achiziționarea unui produs Romanesc susțineți economia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Powered By Blogger