luni, 8 iulie 2013

Yves Saint Laurent La Laque 38


In ultima vreme am avut ocazia sa încerc lacuri pentru unghii de calitate, toate foarte interesante si rezistente.
Dupa cum v-am mai spus și în alte articole îmi plac lacurile rezistente, pentru ca nu am timp sa stau mereu sa îmi fac unghiile, asa ca aleg sa le fac duminica sau luni dimineață și pana vineri am pretenția sa nu am probleme, pe unele le mai retușez în cursul săptămânii asta pentru ca în fiecare zi sa am unghiile impecabile.

Astăzi am ales lacul pentru unghii Yves Saint Laurent La Laque 38, o nuanță clasica și calma.


O nouă generație de lacuri pentru unghii, care este atât de eleganta și practica este prezentată într-un flacon elegant de sticlă alungită, imprimata cu logo-ul atemporal YSL. 
Este o nuanța subtila, naturala care oferă un finisaj sidefat pentru o notă instantanee de glamour. 
Formula este îmbunătățită cu ulei de trandafir care întărește, hidrateaza și protejează unghiile de la ciobire și crăpare.
Îmi place ca se usucă repede și se aplica uniform, fără dungi. 



Disponibil la 10 ml, valabilitate 36 de luni de la deschidere.
Va recomand sa o încercați este rafinata si unghiile voastre vor fi frumoase întreaga săptămână.



4 comentarii:

Postări populare

Powered By Blogger