joi, 25 iulie 2013

Oliv, ulei pentru plaja Cosmetic Plant


Vara nimic nu este mai plăcut decât sa îmi petrec weekend-urile la mare.
Chiar și după ce concediul se termina, ador sa dam o fuga la mare și sa ne relaxam pe plaja, mirosul marii îmi delectează simțurile și ma inspira.
Folosesc multa crema și ulei pentru protecție asa ca am posibilitatea sa încerc mai multe produse pe sezon.
Daca acum ceva vreme va povesteam despre un ulei de la alt Brand, acum a venit rândul uleiului de la Cosmetic Plant care mi-a plăcut mult.


Încep cu aroma suava , proaspătă și chiar relaxanta care nu ramane pe piele in timp.
Se pulverizează pe piele și se întinde foarte uniform, dacă îl întinzi bine nu rămâne deloc uleios.
Îmi place ca nu este transparent ci are o nuanța gălbuie de morcov și este vizibil atunci când îl întinzi pe piele.
Dupa cum știți extractul de morcov accelerează procesul de bronzare, ceea ce îl face și mai plăcut.
Nu îmi place însă pulverizatorul care împrăștie produsul pe piele într-un singur lor, ar putea fi îmbunătățit.
Prețul este rezonabil, în concluzie este un produs de weekend pe care l-as mai recumpăra fără rezerve. 



Detalii oficiale site Cosmetic Plant

``OLIV � Ulei pentru plajă spray cu ulei de morcov, ulei de măsline şi vitamina E - factor de protecţie 10 (125 ml)



Disponibil la 125 ml, valabilitate 6 luni de la prima folosire.
Va recomand sa îl încercați este ideal pentru o piele deja bronzata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Powered By Blogger