marți, 23 iulie 2013

Emerald City Lac vegan Sparitual



Lacul săptămânii este Sparitual, Emerald City, am ales sa port o nuanță vesela pentru ca am o săptămână fără întâlniri programate în agenda. 
Lacurile de unghii SPARITUAL sunt VEGANE deoarece conțin numai ingrediente de origine vegetala si Mica in locul Guaninei.
Sunt ușor de aplicat, nu lasă dungi, au un timp de uscare extrem de rapid și o rezista de lunga durata.
Puteți achiziționa online Aici sau din magazinele B&B Colection și Kendra Beauty Cosmetics
V-am mai scris despre lacurile Sparitual, am devenit fan declarat pentru ca sunt uimitoare, se usucă extrem de rapid pe unghii, sunt rezistente și în primul rând sunt vegane.


Disponibil la 5 ml, valabilitate 36 de luni de la deschidere.
Va recomand sa îl încercați este vesel, rezistent și tare drăgălaș.



4 comentarii:

  1. Cat de frumoasa este culoarea! Eu am vazut un gri foarte frumos de la Sparitual. Pana acum nu am avut ocazia de a incerca ojele lor, dar nu se stie pe viitor. ;)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Am scris mult despre ojele lor si am ceva produse care imi plac tare mult, sunt chiar de calitate si ador ca sunt vegane.

      Ștergere
  2. E frumoasa culoarea. Inca nu am incercat produse de la ei, poate pe viitor :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar este o nuanţă frumuşică foc :-)

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger