marți, 18 iunie 2013

SPARITUAL Lacul de unghii Flashback

Am ales sa port încă o nuanță vesela din gama SPARITUAL, o nuanță potrivita pentru vara si soare.
Despre ojele Sparitual v-am mai scris Aici 
As vrea totusi sa accentuez faptul ca sunt lacuri de unghii Vegane și nu conțin Toluen, Dibutil, Ftalati si Formaldehide(inclusiv rasini formadelhidice).


Ce imi place foarte mult la aceste lacuri, este rezistenta lor de lunga durata, au trecut 6 zile de când am încercat primul lac de unghii Sparitual și nu s-a crăpat, nu a sărit și nu avea un aspect deteriorat.
Formulele lor oferă strălucire, sunt foarte ușor de aplicat, nu lasă dungi și ce este foarte important pentru o femeie ocupata ca mine, este ca se usucă extrem de rapid.

Nuanța Flashback

Gama de Lacuri pentru unghii  Sparitual deține o paleta extrem de variata de nuanțe și va spun sincer ca mi-a fost foarte dificil sa aleg o nuanță, asa ca evident am ales mai multe și am profitat de promoție.
Pe lângă toate acestea va spun sincer ca mi-a plăcut tare mult și capacul pentru ca este elegant, ergonomic, este simplu de deschis și o plăcere sa îl ții în mana atunci când aplici lacul pe unghii.

                      

In plus în magazinele B&B Colection și Kendra Beauty Cosmetics luna aceasta  găsiți o promoție interesanta   Sparitual, la 1 lac de 15 ml achiziționat primiți cadou  un lac mini la 5 ml.

Disponibil la 15 ml, valabilitate 36 de luni de la prima folosire.
Va recomand sa îl încercați și unghiile voastre vor fi vesele, protejate și sănătoase.

6 comentarii:

Postări populare

Powered By Blogger