joi, 6 iunie 2013

Qiriness Elixir Source d’Eau

 Pentru ca în ultima perioada am fost foarte ocupata, am avut un program foarte încărcat și  nu m-am hidratat suficient, tenul meu începuse sa dea semne de deshidratare.
Aveam nevoie urgenta de un remediu intensiv hidratant pentru ca tenul meu sa își revină și sa aibă din nou acel aspect luminos, în concluzie o noua achiziție și-a făcut loc în colecția mea, Serum pentru hidratare Qiriness.


Esenţă pentru hidratare absolută, este ideal pentru toate ipurile de ten, în special pentru tenul deshidratat și sensibil, aspru și congestionat.
O emulsie proaspătă, acest ser intensiv completat de ingrediente active hidratante lasă un film hidro-protector, recreând un nivel optim de hidratare și reținând umiditatea pentru consolidarea filmului anti-deshidratare al pielii.
Dupa folosire nivelul de hidratare al tenului este reechilibrat, acesta având hidratarea refăcută complet şi rămânând protejat. Faţa este netedă, suplă și confortabilă. Liniile fine și ridurile sunt umplute, tenul nu mai are aspect tern.
Este un produs fără parabeni, hipoalergic.
Contine:  
Salicornia şi acid hialuronic pentru hidratare, panseluţă sălbatică pentru reechilibrare, muşchi irlandez cu efect emolient, complexul detensionant EOS.

Gama conține mai multe produse însă eu am ales serumul hidratant pentru ca îmi doream un efect imediat și în profunzime.
Serumul hidrateaza intens și pătrunde pana în ultimul strat al dermei.


Disponibil la flacon din sticla cu vaporizator 30 ml, valabilitate 12 luni de la prima folosire.
Va recomand sa îl încercați și tenul vostru va fi mai hidratat și catifelat.
Qiriness brand exclusiv în parfumeriile Marionnaud.


2 comentarii:

  1. Suna destul de bine, eu mai am putin si termin serum-ul de la Avene si parca as incerca si altceva :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da chiar este bun, mie imi place mult, cel mai bine este sa il si incerci in magazin sa vezi daca ti se potriveste. :)

      Ștergere

Postări populare

Powered By Blogger