marți, 25 iunie 2013

Johnson`s baby leave in conditioner


Am parul lung de aceea folosesc multe produse pentru îngrijirea lui, încerc orice, în căutarea unui produs perfect pentru îngrijirea parului meu.
In plimbările mele, am descoperit un balsam pentru par de la Johnson`s baby care mi-a plăcut imediat pentru ca nu necesita clătire, se aplica ușor pe parul umed sau uscat și miroase atât de plăcut.
Ideal pentru parul greu de aranjat, rebel care se încurcă ușor.
Aceasta formula non grasa, neuleioasa lasă parul ușor de pieptănat, strălucitor și sănătos.
Eu îl aplic, uneori zi de zi înainte de coafare chiar dacă nu spăl parul în fiecare zi, îmi place ca îmi împrospătează mirosul parului cu aroma proaspătă ca de bebeluș.
Are o textura lejera de gel crema care se întinde foarte repede pe toată suprafața parului, ambalajul practic cu capacul în jos pentru a putea fi folosit cât mai ușor.
Disponibil la 200 ml, valabilitate 12 luni de la prima folosire.
Va recomand sa îl încercați și parul vostru va fi ușor de pieptănat și protejat pana la următoarea spălare.

3 comentarii:

  1. in raport cu balsamul clasic ai constatat ca ingrasa parul mai repede? Eu am par cu tendinta de ingrasare excesiva asa ca m-ar interesa informatia.
    pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am parul foarte uscat si am observat o usoara imbunatarire.
      Avand in vedere ca este un balsam pentru copii, cred ca da va avea tendinta de ingrasare.

      Ștergere
  2. Vai,nici nu as fi crezut ca fac si balsam de par cei de la Johnson's!
    Eu ma inteleg super cu samponul lor cu lavanda si tare mi-ar placea sa am si un balsam
    Te-am pupat!

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger