duminică, 26 mai 2013

Preferatele saptamanii

A mai trecut o săptămână frumoasa, uite asa ne dam seama cât de repede trece timpul, contorizându-l in săptămâni, luni apoi ani.
Asa cum v-am obișnuit iată și rubrica preferatele săptămânii:



1. Chanel Coco Noir - am scris despre el  Aici

2. Clarins Intense Bronze Self Tanning Tint-am scris despre el Aici

3. Clarins Eau Ressourcante Doux Deodorant-am scris despre el Aici

4.Qiriness Mousse Nettoyante Eclat- am scris despre ea Aici

5. Papillon Henri Charriere- o carte recitita cu drag, am terminat volumul 1, o scurta prezentare gasiti Aici




Am avut o săptămână plina asa ca am ales sa port un parfum mai puternic, o spuma demachianta proaspătă care sa ma revigoreze, un deodorant care sa ma protejeze și un produs autobronzant sa am un bronz impecabil.
Am mai folosit și alte produse despre care am sa va povestesc in timp.

Va recomand sa încercați aceste produse, eu sunt mulțumită de ele si le-am folosit cu mare drag.

4 comentarii:

  1. ...Coco Noir il simt si prin poza cum miroase :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da și mie îmi place mult, noroc ca vremea mai rece mi-a permis sa îl folosesc săptămâna aceasta.

      Ștergere
  2. Produse de calitate, multumim pentru recomandari

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger