luni, 13 mai 2013

Deborah La Cipria


Pudra compacta La Cipria are o textura fina, mătăsoasă, asigura o acoperire ușoară, are un aspect final satinat și neted.
Este disponibila în 8 nuanțe, eu am ales numărul 33, este o nuanță intermediara potrivita tenului meu.
Ceea ce îmi place la acest produs este ca are un parfum discret, delicat care rămâne ușor și pe piele,  se poate aplica cu aplicatorul din burete sau cu pensula.  Recomand sa o aplicați cu aplicatorul din burete pentru un aspect uniform mat și cu pensula pentru un aspect lejer.

Asigura o omogenizare completa, conține particule satinate care oferă tenului un aspect radiant dar mat în același timp, este îmbogățită cu vitamina E și ulei de Jojoba, având o acțiune emolienta și  efect anti-age.
Ambalajul este vesel, compact  ușor de strecurat în portfard, este ușoară și are un aspect curat.
Disponibila la cutie sub forma compacta 15 g, valabila 24 Luni de la prima folosire.
Va recomand sa o încercați, are un preț rezonabil, un aspect plăcut, este rafinata si foarte usor de folosit.

3 comentarii:

  1. eu o adooorr imi place ca are si acoperire fata de altele :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, mie îmi place cel mai mult ca are aspectul acela satinat :)

      Ștergere
  2. M-ai convins sa vreau sa o incerc si eu :)

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger