joi, 30 mai 2013

Cum am ajuns eu SuperBlogger...

Era o zi frumoasa la sfârșitul lunii aprilie și îmi verificam mesajele pe pagina de Facebook, am răspuns tuturor și apoi am început sa verific noutățile ce mai postează unii și alții... când vad un anunț de la Farmec care promova competiția SuperBlog Spring 2013.
Mi s-a părut interesant pentru alții dar nu pentru mine asa ca am trimis un mesaj unei prietene dragi din lumea Bloggingului de beauty și am anunțat-o despre concurs, îmi plac articolele ei și îmi doream sa o vad în competiție și sa citesc cu drag ce creează ea.
Apoi am intrat pe pagina Superblog si am citit mai bine condițiile de participare, păreau antrenante și a fost un Click de moment... Gata ma înscriu și eu în concurs!
Acestea fiind spuse m-am trezit la final după 14 probe minunate și interesante în primii 30 din sute înscriși (nu mai rețin exact numărul înscrierilor în competiție) și cu o diploma de Super Blogger, ei și ceva premii :)
Am cunoscut virtual oameni interesanți, am câștigat experiență în scris, am înțeles cât este de important sa scrii mai des pe Blog, am cunoscut mai bine branduri interesante, am interacționat mai mult cu alți Bloggeri și am realizat cât este de mare aceasta comunitate.
Asa ca în final am câștigat ceva și mulțumesc pentru asta oamenilor din spatele SuperBlog, care fac lucrurile sa meargă în fiecare an și fac comunitatea Bloggeri-lor sa interacționeze mai mult și în lumea reala.

2 comentarii:

  1. Esti curajoasa, inventiva si imi plac tare mult articolele tale. In totdeauna le citesc cu interes

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger