vineri, 3 mai 2013

Chanel Coco Noir


M-am tot gândit ce parfum sa port de sărbători și dacă tot îl dețin de curând, nu mi-a fost prea greu sa îl aleg, Chanel Coco Noir lansat în septembrie 2012 mi-a pătruns în suflet și mi-a cucerit sărbătorile.


Magnetic și nonconformist Coco Noir  întruchipează misterul negru, intim seducător, intens și strălucitor.


Eleganta superioara, aroma sa oferă o aura infinit feminina care iți învăluie trupul și devine semnătura ta.
Iata și ce îl recomanda: absolut, unic, emblematic, profund, discret, exploziv, dens enigmatic, radical.


Coco Noir se deschide la vârf cu note de grapefruit, bergamota din Calabria, trandafir, narcise, muscata frunze și iasomie apoi se închide frumos la baza cu note de boabe de tonka, lemn de santal, vanilie, pachuli si mosc alb. A fost creat de doi parfumieri celebri Jacques Polge si Christopher Sheldrake.


Jacques Polge declara:
"Pentru Coco Noir, m-am gândit la Coco și Coco Mademoiselle de asemenea, pentru ca este o parte a istoriei. Am vrut sa isi continue explorarea în aceeași gama estetica Chanel, o gama care se distinge din cele florale, una care este ilustrata de Bois-des-Iles si Cuir Russie`` 



În 1984, a fost Coco, ca amestec somptuos din lemn, rășini, flori, condimente și fructe. O comoară de splendori și o sursă nesfârșită de descoperire și încântare senzuala. Apoi, în 2001, a venit Coco Mademoiselle, o gură de aer care luminează acest corn al abundentei de parfum, în care totul este simplificat și accelerat într-o explozie strălucitoare de fructe și flori.
Astăzi există Coco Noir , un mare nocturn baroc. O altă călătorie în urma unei Gabrielle care adora culoarea neagra si Veneția, icorporandu-le mereu nu numai in creatiile sale dar si in viata sa.

 Coco Noir se poate contopi cu eleganta unei rochii de seara, cu evenimente deosebite din viata ta, cu temperaturile reci din termometre, cu senzualitatea unei seri petrecute in doi.
 Rezonează cel mai bine pe oamenii eleganți si rafinați care nu au uitat de farmecul seducției din vremuri trecute.
Trebuie sa il pui tu in evidenta si sa-i oferi locul cuvenit in inima ta.
Este un seducător din povesti, te magnetizează in timp, îți ofera senzația de intimitate, pătrunde in pielea ta cu ușurință si te îmbată cu aromele sale condimentate, este dedicat femeilor moderne, oferindu-le acestora un plus de mister si strălucire pe tot parcursul zilei.
Disponibil la 35, 50 și 100 ml, va invit sa-i savurați aroma în parfumerii, veți fi incantate cu siguranță.


5 comentarii:

  1. Si mie imi place foarte foarte mult, e un parfum cu totul aparte, dar momentan am doar doua esantioane :D.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iți place chiar este deosebit, este rafinat și discret. :)

      Ștergere
  2. Si mie imi place la nebunie mirosul acestuia.E un Chanel diferit de celelalte: no 5, 19, Coco Mademoiselle

    RăspundețiȘtergere
  3. fiecare parfum este deosebit in felul lui... :) nu stiu cum miroase acesta, insa imi doresc sa aflu...candva! :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Da ai dreptate, fiecare parfum este unic! Trebuie măcar sa il testezi. :)

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger